Ik heb het volgende probleem met mijn volvo 480 gt 2.0i:
co uitstoot veel te hoog, 2 x lambdasonde vervangen, katalysator vervangen (gebruikte). Veel te rijk brandstofmengsel (noodprogramma) en nu gaat het lambdasonde lampje alweer branden, het ligt dus waarschijnlijk niet aan de katalysator en lambdasonde, het signaal vanuit de motor naar de lambdasonde was bij de eerste vervanging naar de sond ook niet goed.
Wie weet hier een oorzaak van of heeft dezelfde problemen?
Hopelijk kan iemand mij helpen?
Alvast bedankt,
Met vriendelijke groet,
Arthur Oude Munnink
Rijssen
Volvo 480 GT 1994 2.0i
- Walter
- Geartronic member
- Berichten: 24656
- Lid geworden op: 13.09.2004 - 08:30
- Locatie: Randstad
- Contacteer:
kijk eens op www.volvo-480-europe.org. Daar zitten heel veel 480 rijders uit heel Europa. Dus heel veel kennis... Ik kan je helaas niet verder helpen
Mijn blog
ex-850club & ex-V3C lid Volvo S80 3.2 AWD '07/Volvo V70 2.4 AT MY02/Volvo 854 2.0 '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
VCN-lid Nu: Volvo XC60 B5 Inscription Maple Brown Full option + Buick Special Trunkback Sedan 1937
Als het kind in je verdwenen is, ben je pas echt oud!
-
- Starter
- Berichten: 3
- Lid geworden op: 02.10.2007 - 09:32
Hoi.
Kan ook je koppakking zijn.... hoe is de druk op het koelvloeistof systeem?
Als de slangen hier van kei hard zijn bij een warme motor dan vrees ik voor de koppakking. Laten testen bij de dealer, dan weet je het zeker
suc6
Ed
Kan ook je koppakking zijn.... hoe is de druk op het koelvloeistof systeem?
Als de slangen hier van kei hard zijn bij een warme motor dan vrees ik voor de koppakking. Laten testen bij de dealer, dan weet je het zeker
suc6
Ed
-
- 1st Gear member
- Berichten: 16
- Lid geworden op: 14.09.2007 - 18:55
Misschien werkt de temperatuur zender niet goed meer?
Even met de stekker er af probeeren of door verbinden. Of gelijk even vernieuwen dat zijn de kosten niet.
Even met de stekker er af probeeren of door verbinden. Of gelijk even vernieuwen dat zijn de kosten niet.