Wie kan mij helpen met het volgende probleem:
Ik heb afgelopen week een V70 2.5T gekocht uit 1998 benzine. Het toerental "stationair" slingert tussen de 700 en 1000 RPM. Heb het idee dat het ook iets erger wordt. Soms verdwijnt het na een tijdje rijden maar daarna komt het snel weer terug. Wat kan ik hier zelf aan doen om het weer constant te krijgen?? Waar moet ik het probleem zoeken in simpele taal?? Verder rijdt de wagen uitstekend! (Kan niet terug met de auto. contact gehad met garage bedrijf maar zegt dat dit normaal is voor een turbo wagen. Ik geloof dit absoluut niet!!). Dus tips zijn van harte welkom.
stationair afstelling V70 2.5T combi 142kw benzine 1998
-
- 2nd Gear member
- Contacteer:
De stationaire regelklep en het gaklephuis eens goed schoonmaken 
Daar kan je waarschijnlijk niet erg veel mee, dus kijk eens
op www.volvo850forum.nl
Daar ga je beslist de foto's en (de) montage instructie's vinden
je hebt alleen wat handige vingers, spuitbus remmenreiniger en oorpeuterstaafjes nodig
Ik kan je vertelen dat alle volvo's keurig 850 Rpm maken, turbo of geen turbo, LPG of automaat maken echt niets uit.
100.000 of 500.000 km gelopen maken ook niets uit
Een vacuum lekkage zou ook nog tot de mogelijkheden behoren.
Waar heb je je bolide vandaan ( als ik mag vragen) en hoeveel heeft ie gelopen, wat voor vernellingsbak heb je

Daar kan je waarschijnlijk niet erg veel mee, dus kijk eens
op www.volvo850forum.nl
Daar ga je beslist de foto's en (de) montage instructie's vinden

je hebt alleen wat handige vingers, spuitbus remmenreiniger en oorpeuterstaafjes nodig

Ik kan je vertelen dat alle volvo's keurig 850 Rpm maken, turbo of geen turbo, LPG of automaat maken echt niets uit.
100.000 of 500.000 km gelopen maken ook niets uit

Een vacuum lekkage zou ook nog tot de mogelijkheden behoren.
Waar heb je je bolide vandaan ( als ik mag vragen) en hoeveel heeft ie gelopen, wat voor vernellingsbak heb je