Alleen mijn stadslichten branden nog, wanneer ik aan mijn lichtschakelaar draai gebeurd er niks.
Nadat ik aan de licht schakelaar had gewrikt deed opeens geen enkele lamp het meer, ook achter en dashboard niet.
Heeft iemand hier ervaring mee. Of is de schakelaar kapot?
Heeft iemand enig idee wat zo'n schakelaar kost?
Marc
lampen verlichting schakelaar
- Rogier64
- 5th Gear member
Jah, ik heb een tijd geleden mijn lichtschakelaar gerepareerd. Zie topic http://www.volvo-forum.nl/viewtopic.php ... erlichting Recent kwam echter de klacht terug. Helderheid van het dashboard niet meer regelbaar en is zeer zwak, display van de radio en displays in klokkenwinkel zeer zwak oplichtend, mistlampen voor en achter niet meer inschakelbaar. Hoogteverstelling koplampen doen niet meer. Lampen waren wel aan maar konden niet meer uit (ik heb een Duitse import waarmee ik de koplampen in- en uit kan schakelen) Bij drukken op de achterkant van de schakelaar werkte het soms wel weer en bleef dan ook wel werken. Na contact uit weer het euvel. Uiteindelijk heb ik bij Elferink in Enter een gebruikte lichtschakelaar gekocht. En die was veeeeel goedkoper dan een nieuwe. Op de site van Elferink kun je zoeken op onderdeelcode van Volvo. Prima service, met één dag had ik de schakelaar onder rembours thuis.
2020 Volvo V60 T4 Inscription Polestar Engineered Alderbastend compleet
V40 T3 Dynamic Edition Geartronic IntelliSafe Pro MY2019
V70LE T4 PowerShift, MY2012, Family Line, Driver Support Line
V70 2.0D, MY2009 Prof. Tunex
V70 T5 aut, MY2001 Full Options
V70 2.5 Europa, MY1998
V40 T3 Dynamic Edition Geartronic IntelliSafe Pro MY2019
V70LE T4 PowerShift, MY2012, Family Line, Driver Support Line
V70 2.0D, MY2009 Prof. Tunex
V70 T5 aut, MY2001 Full Options
V70 2.5 Europa, MY1998