Verder mist mijn 440 qua elektronica nog een Beltronics STI-R radardector en een LaserProPark parkeerhulp

Men had bij Volvo vroeg 2003 ineens het tot dat moment standaard sinds het begin van de jaartelling op een electrisch verstelbare stoel aanwezig zijnde geheugen zomaar zonder vooraankondiging geskipped, daardoor zijn er de nodige Volvo's "verkeerd" binnengekomen.Paul schreef:De Elektrische spiegels werkte bij een S40/V50 ook tot modeljaar 2005. Daarvoor deden de spiegels ook mee met de elektische stoel. (zoals in de V70 en XC90)
Hadden de auto er ook mee besteld, maar die fabriek had besloten de functie te verwijderen.... :@
Dit was ook als grapje bedoeld. Dat we geen misverstanden krijgen.bart simpson schreef:jouw ervaring beslaat de 2 modellen, het "alleen" staat er met een knipoogxc90t6 schreef:alleen maar :?:bart simpson schreef:XC90T6 heeft "alleen" maar een S40 en een XC90![]()
Het werkt bij alle Volvo´s die el. stoelversteeling met geheugen hebben
Heb jij met je S40 MY06 elektrische stoelen waar de spiegels ook de stand bewaren op 1, 2 en 3?xc90t6 schreef:O, oke, ik 'b een XC90 van My06 en een S40 MY06. En die doen 't alle twee.
xc90t6 schreef:Als jij dat echt graag wilt. Kan je bij een Elektrische stoel bijvoorbeeld op de 3 dat die nog steeds jou stand houd maar dat de spiegels helemaal naar beneden gaan.Roeland schreef:De spiegels automatisch naar beneden bijstellen bij achteruitrijden. Net zoals bij BMW.
Sorry... te vroeg geklaagd. Het werkt wel. Dank voor de handige tip xc90t6. Heb op standje 3 de spiegels helemaal naar beneden. Werkt best handig. Waar zo'n topic al niet goed voor is.Roeland schreef:Bij mij werkt het ook niet... V70 XC 2001. Maar misschien doe ik iets fout. Ben ook wel geïnteresseerd in een SW update dus...