gierend geluid via luidsprekers

Plaats reactie
jackinav80
1st Gear member

Sinds enige dagen klinkt via de speakers van mijn s80 een storend geluid, ook als de radio niet aanstaat. :evil:
Het klinkt als het gieren van de dynamo, het toe en afnemen van de toeren is duidelijk waar te nemen.
In een ruime bocht naar rechts of links verdwijnt het en komt weer terug als de bocht genomen is, dus dacht ik aan een los draadje.
Ook valt sinds die storing er is regelmatig de onderste helft van de klok en de versnellings indicator weg, echter de ene dag is die storing er wel en de andere dag niet.
Alles geprobeerd en ben teneinde raad, wanhopig zelfs, zo erg dat ik denk aan inruilen voor een V80. :P
It' s good to parachute, but it's beter to be sailing, landing will be a lot easyer
Gast

Trouwens wat zeggen ze bij de (Volvo) garage?
En wat heb je zelf al geprobeerd?
jackinav80
1st Gear member

het probleem van de gierende luidspreker is opgelost, na veel luisteren en op z'n kop in de auto hangen bleek de nokia handsfree kortsluiting te maken.
het geluid kwam dus uit de speaker van de handsfreeset. :violent1:
Klok en versnellings indicator doen het ook weer helemaal, ben weer bij de tijd.
Blij dat ik , moet ook wel met mijn salaris, niet direkt de dealer opgezocht heb. :P
Ben weer een blije rijer, in ieder geval bedankt voor de geestelijke ondersteuning
It' s good to parachute, but it's beter to be sailing, landing will be a lot easyer
Gast

jackinav80 schreef:het probleem van de gierende luidspreker is opgelost, na veel luisteren en op z'n kop in de auto hangen bleek de nokia handsfree kortsluiting te maken.
Kan je aangeven waar de kortsluiting zich bevond.
Heb je dit gemeten?
Wat heb je er aan gedaan?
Plaats reactie

Terug naar “S80”