mijn 60 d5 maarkt een piepend geluid wanneer ik hem start op een koude motor.
Wie weet wat dit is en wat ik er aan kan doen?
piepend geluid bij het starten
- Battlecruiser
- 8th Gear member
Een piepende V-snaar of multiriem?
Volvo Rules the Road
disclaimer: deze opmerking moet niet worden geplaatst in een betweterige "ik weet alles beter" context, noch gezien worden als een uiting van dominantie of andere vormen van empathische disabiliteit. Ze getuigt enkel van mijn visie op de situatie.
disclaimer: deze opmerking moet niet worden geplaatst in een betweterige "ik weet alles beter" context, noch gezien worden als een uiting van dominantie of andere vormen van empathische disabiliteit. Ze getuigt enkel van mijn visie op de situatie.
-
- 2nd Gear member
kben vandaag in de volvo garage geweest en men heeft ernaar gekeken.
er was niets te horen of op aan te merken.
hij heeft de riem afgedaan en gekeken naar de rollementjes maar die waren ok.Indien het verslechterd moet ik terug gaan maar het geluid is al een tijdje weg zodus ...
er was niets te horen of op aan te merken.
hij heeft de riem afgedaan en gekeken naar de rollementjes maar die waren ok.Indien het verslechterd moet ik terug gaan maar het geluid is al een tijdje weg zodus ...
-
- 4th Gear member
zal een van je spanrollen zijn vermoed ik.
die kunnen wel eens een beetje piepen bij bepaalde weersomstandigheden, idem voor de riemen.
Soms helpt kaarsvet (tijdelijk) gewoon aan de draaiende riem houden.
NOOIT olie of ander smeermiddel op laten vallen / spuiten!!!
die kunnen wel eens een beetje piepen bij bepaalde weersomstandigheden, idem voor de riemen.
Soms helpt kaarsvet (tijdelijk) gewoon aan de draaiende riem houden.
NOOIT olie of ander smeermiddel op laten vallen / spuiten!!!