speakers achter
- rene en erica
- 4th Gear member
even een vraagje want ik kon het in het archief nergens vinden.ik heb uit een sloop 480 de achterspeakers gehaald.de speakers naast de achterstoelen dus.nu is mijn vraag liggen ze los in het bakje of ben ik iets vergeten????.in de sloop auto lagen ze los op de achterstoelen en heb ik er eigenlijk niet op gelet.ik zie verder nergens schroefgaten of een klik systeem of zo.ik moest wel zelf even draden trekken maar ik ben niet ontevreden over het geluid.en dat voor 10euro!!!!!!!!
groet'n uut grunn
- Auk
- 6th Gear member
Haha! Mazzel gehad dus 
Ik ben ook nog op zoek naar een setjes speakers, maakt niet uit of de boxen het nog doen want er komen toch sterkere in.
Ik geloof dat die boxen gewoon in het krantenbakje komen te liggen/hangen. Of je moet ze even kitten, of ze zijn geleverd met een gehele constructie, dus dat ze gemonteerd moeten zitten in zo'n soort gelijk krantenbakje..
Waar heb je deze exemplaren vanaf gehaald trouwens? Ik ben nog opzoek naar verschillende materialen voor mijn 480S..
Groet Auke

Ik ben ook nog op zoek naar een setjes speakers, maakt niet uit of de boxen het nog doen want er komen toch sterkere in.
Ik geloof dat die boxen gewoon in het krantenbakje komen te liggen/hangen. Of je moet ze even kitten, of ze zijn geleverd met een gehele constructie, dus dat ze gemonteerd moeten zitten in zo'n soort gelijk krantenbakje..
Waar heb je deze exemplaren vanaf gehaald trouwens? Ik ben nog opzoek naar verschillende materialen voor mijn 480S..
Groet Auke
Auke
MY95 Volvo 480 GT-Line USA-Spec MT
MY96 Volvo 850 R MT
MY98 Volvo S70 R AT
MY04 Volvo S60 R MT
MY06 Volvo XC90 V8 Executive AT

MY96 Volvo 850 R MT
MY98 Volvo S70 R AT
MY04 Volvo S60 R MT

- rene en erica
- 4th Gear member
uithuizen groningen 1x turbo 2x es 1x s.verder vond ik er niet veel interesants op en aan zitten.
in noordhorn ook groningen staan er ook een stuk of 15 maar daar zitten vaak geen ramen meer in en blijft er van de binnenkant weinig over.
of anders onderdelen nodig punt nl ofzoiets,die jongen zit ook hier in groningen en die heeft echt ALLES.
in noordhorn ook groningen staan er ook een stuk of 15 maar daar zitten vaak geen ramen meer in en blijft er van de binnenkant weinig over.
of anders onderdelen nodig punt nl ofzoiets,die jongen zit ook hier in groningen en die heeft echt ALLES.
groet'n uut grunn
- RobsterS70R
- 5th Gear member
€ 10,- is weinig voor een setje speakers achterin. Op marktplaats staan ze af en toe voor een euro of 50. Ik heb zelf ook een setje achterspeakers, in de GT in de panelen, maar heb ook nog een setje voor in de bakjes. Zoals Auke al zei, gewoon een beetje montagekit eraan en vastplakken maar. Als t goed is ligt er al bedrading? Bij mijn vorige 480 wel. Bij mijn huidige nog niet gekeken.
Rene bedoelt Wouter, van onderdeel nodig (HGG Trading) maare, hij heeft inderdaad veel, maar niet alles.. Geen voet / instapverlichting nl.
maarja, nu met de originele kapjes en lampjes uit achterbak knutselen 
Rene bedoelt Wouter, van onderdeel nodig (HGG Trading) maare, hij heeft inderdaad veel, maar niet alles.. Geen voet / instapverlichting nl.

Robbie
1997, 417 Nautic Blue Pearl S70R
1995, 318 Paris Blue 480 GT <Sold>
1994, 235 Red 480 S <Sold>
- rene en erica
- 4th Gear member
inderdaad wouter en 10euro vond ik ook niet duur.en instapverlichting ok bijna alles dan,dus heb ik ze zelf gemaakt.ik heb nog niet weer met de auto gereden maar als de speakers niet rammelen ofzo laat ik het mooi zo,lijm vind ik altijd zo definitief.
groet'n uut grunn
- RobsterS70R
- 5th Gear member
Ik heb mijn speakers ook in de vorige 480 gelijmd. Gewoon om de paar centimeter een druppel kit. Later ook heel gemakkelijk te verwijderen. Of je zoekt ergens nog een setje bakjes. Dan kun je als je wilt gewoon de bakjes eruit halen mochten de speakers eruit moeten.
Ik moet maar eens tijd maken om met m'n auto bezig te gaan... Morgen de subwoofer en stuurbediening voor de radio erin. Met een beetje geluk binnenkort de cruise control repareren en de instapverlichting erin knutselen
Ik moet maar eens tijd maken om met m'n auto bezig te gaan... Morgen de subwoofer en stuurbediening voor de radio erin. Met een beetje geluk binnenkort de cruise control repareren en de instapverlichting erin knutselen

Robbie
- AndorabLe
- 4th Gear member
- Contacteer:
De laatste voet/instapverlichting die hij had zit nu in een racing green metallic 480 GT Turbo.Robster480 schreef:...
Rene bedoelt Wouter, van onderdeel nodig (HGG Trading) maare, hij heeft inderdaad veel, maar niet alles.. Geen voet / instapverlichting nl.maarja, nu met de originele kapjes en lampjes uit achterbak knutselen

1995 480 GT Turbo
http://andorable.nl
http://andorable.nl
- rene en erica
- 4th Gear member
[quote="Robster480"]Ik heb mijn speakers ook in de vorige 480 gelijmd. Gewoon om de paar centimeter een druppel kit. Later ook heel gemakkelijk te verwijderen. Of je zoekt ergens nog een setje bakjes. Dan kun je als je wilt gewoon de bakjes eruit halen mochten de speakers eruit moeten.
dat kan natuurlijk ook lege bakjes zijn er zat natuurlijk.wat voor kit/lijm kan ik daarvoor gebruiken.
dat kan natuurlijk ook lege bakjes zijn er zat natuurlijk.wat voor kit/lijm kan ik daarvoor gebruiken.
groet'n uut grunn
- Auk
- 6th Gear member
Als je goed kijkt zitten in je bakjes van die kapjes die je eruit kunt halen. Dit is dus een teken dat die boxen daar in moeten..
Je kunt het beste gewoon een normale ciliconen kit pakken, beetje flexibel..
Wellicht dat andere kit scheurt ivm trillingen die van de boxen afkomen..
Je kunt het beste gewoon een normale ciliconen kit pakken, beetje flexibel..
Wellicht dat andere kit scheurt ivm trillingen die van de boxen afkomen..
Auke
MY96 Volvo 850 R MT
MY98 Volvo S70 R AT
MY04 Volvo S60 R MT

MY96 Volvo 850 R MT
MY98 Volvo S70 R AT
MY04 Volvo S60 R MT

- rene en erica
- 4th Gear member
die dekseltjes heb ik er nu uit want daar lopen de draden door maar ik kon geen verband vinden tussen speakers en bakjes.maar met silliconenkit kan ik wel leven.ik weet genoeg, ik dank iedereen voor het meedenken en tot de volgende uitdaging.
groet'n uut grunn
- magiq480turbo
- 2nd Gear member
- Contacteer:
als het goed is, zitten er aan de speakers 2 lipjes naar beneden, deze komen in het bakje en kun je vanaf de buitenzijde met een parker vastzetten, dan hoef je niets te lijmen, maar het kan natuurlijk zijn dat de lipjes afgebroken zijn door foute demontage,
groeten,
Ronald
groeten,
Ronald

- rene en erica
- 4th Gear member
alle lipjes zijn nog aanwezig.ik heb net een stuk gereden en er rammeld niks.ik laat het eerst zo,beetje kit kan altijd nog.
groet'n uut grunn