zo weer even een update...
ben vandaag weer effe aan het knutselen geweest, mijn knipperlicht linksvoor deed het niet meer, oorzaak was alle roest om het lichtje heen.
de bevestigingspunten van het deel wat op je scherm zit zijn eigenlijk nergens meer te vinden, heb nu om toch massa te maken een gat moeten boren op een andere plek voor alles heen om "vers"metaal te kunnen vinden, tevens in de fitting een nieuw gaatje gemaakr en daar een aardekabeltje van m'n werk (dank aan klm) aan verbonden!
nu doet hij het iig weer, dus geen scheldende mesnen meer op de weg!!
tevens heb ik vandaag m'n tellerhuis er even uitgehaald, en de km teller en dag teller weer werkend gemaakt bleek dat er idd alleen het tandwieltje dat de aandrijving aan het wormpje geeft was weggehaald

hier heb ik gekanibaliseerd uit een ander tellerhuis dat ik bij de aut had gekregen!
wilde eerst meteen het hele andere huis monteren, maar deze was net iets anders aan de achterkant als de gene die eruit kwam, vandaag deze oplossing!
ben nu alleen nog effe opzoek naar een rechtervoorscherm, aangezien deze dus ook veel rotter is als ik had gedacht...
voor ik het vergeet, ik heb ook al een van de 2 verstralers gemonteerd op de bumper

(2e ligt geloof ik op m'n werk)
van de week weer nieuwe foto's!