Wie kan mij precies vertellen hoe genoemde radio/nav. aangesloten moet worden in S60? Door verschillende tips/aanwijzingen ben ik (de juiste) draad kwijt. 3 (licht) doorlussen met 9 (antenne) lijkt onwaarschijnlijk. Kan er geen licht via dimschakelaar komen?
(Dit bericht ook bij audio/navigatie geplaatst)
Aansluiting HU1205 in S60 2004
- VolvoTech
- 7th Gear member
- Contacteer:
Wim, kijk eens bij ons de op website in de rubriek "links" daar staat een documentje wat de pinbezetting beschrijft.
groet
Bob
Eventueel wil ik voor je in VIDA zoeken.
groet
Bob
Eventueel wil ik voor je in VIDA zoeken.
Creating Solutions for Volvo's!
www.volvotech.eu
www.facebook.com/volvotech
Commerciele/Technische vragen uiteluitend naar [mail=info@volvotech.eu]info@volvotech.eu[/mail] aub!
Prive zaken mogen natuurlijk per PM.
www.volvotech.eu
www.facebook.com/volvotech
Commerciele/Technische vragen uiteluitend naar [mail=info@volvotech.eu]info@volvotech.eu[/mail] aub!
Prive zaken mogen natuurlijk per PM.
-
- 4th Gear member
je moet idd de pin hebben die van je dimmer komt om licht op je radio te krijgen.Gerard van Hoeven schreef:Wie kan mij precies vertellen hoe genoemde radio/nav. aangesloten moet worden in S60? Door verschillende tips/aanwijzingen ben ik (de juiste) draad kwijt. 3 (licht) doorlussen met 9 (antenne) lijkt onwaarschijnlijk. Kan er geen licht via dimschakelaar komen?
(Dit bericht ook bij audio/navigatie geplaatst)
die dimmer werkt overigens niet op je radio in dit geval, maar het is wel die draad.
-
- 2nd Gear member
Achter de radio is geen dimmer-draad aanwezig, ik vond het ook niet logisch dat de HU-1205 geen verlicht bedienknoppen had.
Ik heb nu een stekker met een draadje gemaakt tussen pootje 2 en drie van de groene stekker dan gaat de verlichting aan als het contact aangaat. Ziet er in het donker gelijk een stuk beter uit!
Ik gebruik de dimmer van de tellerklok verlichting toch nooit.
Gr. Dennis
Ik heb nu een stekker met een draadje gemaakt tussen pootje 2 en drie van de groene stekker dan gaat de verlichting aan als het contact aangaat. Ziet er in het donker gelijk een stuk beter uit!
Ik gebruik de dimmer van de tellerklok verlichting toch nooit.
Gr. Dennis