Graag jullie mening C30 ****Update 25-10-07 Wat foto's****

De opvolger van P1800 en 480
Guestuser

MichelR schreef:Even off topic zijn er nog single vrouwen in Tjechie..

Is wel wat voor mij als single zijnde.. LOL..
Hahaha... veel single vrouwen... vooral mooie vrouwen! Ik heb er niet voor niets een vandaan gehaald ;-)
Sperring
1st Gear member

Hoi mensen,

Bedankt voor alle reacties!
Ik heb mijn C30 zo'n drie weken geleden besteld :P met sportonderstel en body-kit. De verwachte leverdatum zal de derde week van oktober zijn. Het is een Momentum 2.0D All Flint gray metallic (dus ook body-kit) geworden. Bekleding kalix off black / off black/quarts / offblack, aluminium inleg, 17" Zaurak Diamond cut velgen, season line, high performance sound, loadcover (hard) enz enz.............
Dus nu maar wachten tot het zo ver is
:blob5:
Guestuser

Herror schreef:
DeSchaker schreef:
Hoi Sperring,

Zelf rij ik ook 1 keer in de maand naar Praha en Plzn. Ik heb 16 inch velgen. Als ik je een advies mag geven: De wegen zijn niet overal geweldig te noemen. De snelwegen zijn wel okee. Ik zou als ik jou was geen 17 inch velgen nemen. Hoe groter de velg hoe meer comfort je inlevert. Ik weet: het ziet er niet zo mooi uit maar op lange ritten heb je toch liever comfort dan uiterlijk lijkt mij?

Wat betreft het sportonderstel heb ik geen idee. Ik vermoed dat het stugger is en dus minder comfortabel. Maar dat is slecht een vermoeden. Ik zou gewoon in beide versies een keer proefrijden.

Succes!

De 17"velgen in combinatie met het sportonderstel rijdt subliem! Wegligging is super! Bochten in de snelweg die ik met mn vorige auto met max 120 km-u kon nemen (waar 90 geadviseerd wordt) rij ik nu met gemak met 150 km/u en dan heb ik nog het idee dat ik harder erdoorheen zou kunnen. Tijdens een proefrit ZONDER sportonderstel leek het of de wagen helemaal overhelde ... dat overtuigde me om het sportonderstel te nemen. Heb ook nog met 18`velgen gereden, maar dat vond ik net iets te oncomfortabel met het sportonderstel. Maar met 17`velgen en sportonderstel vind ik de C30 perfect!!!
Helemaal mee eens. het rijd formidabel... echter op lange, vooral hobbelige ritten, zou ik wat anders kiezen...
Guestuser

Sperring schreef:Hoi mensen,

Bedankt voor alle reacties!
Ik heb mijn C30 zo'n drie weken geleden besteld :P met sportonderstel en body-kit. De verwachte leverdatum zal de derde week van oktober zijn. Het is een Momentum 2.0D All Flint gray metallic (dus ook body-kit) geworden. Bekleding kalix off black / off black/quarts / offblack, aluminium inleg, 17" Zaurak Diamond cut velgen, season line, high performance sound, loadcover (hard) enz enz.............
Dus nu maar wachten tot het zo ver is
:blob5:
Mooie bak hoor! Veel rij plezier... nog 1 tip: kijk goed uit met je bodykit in tsjechie... de stoepranden zijn er wat hoger ;-)
Sperring
1st Gear member

Hoi,

Het heeft even geduurd, maar nu is het dan echt zo ver.
Ik heb hier een paar foto's van mijn kersverse C30 die ik a.s. dinsdag om 12.30 in ontvangst mag gaan nemen bij de dealer :P

Zoals je op de foto's zal zien is hij nog niet helemaal klaar, body-kit enz.
Als ik hem gehaald heb zal ik nog meer foto's plaatsen oke?

Groetjes,
Sperring.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Bart
8th Gear member

Nice!!!
Volvo: V50 | 850 | V40 | V50 | XC70 | S70 | S80 | S60 | 240 | XC90 | V90 | V60 | C70 | V60 | 240

'24 XC90 T8 Ultra - Platinum Grey
'08 Mini Clubman Cooper S - Dark Silver
'00 Saab 9³ Cabrio 2.0 Turbo Aero - Midnight Blue

"I'll try being nicer if you try being smarter.."
Herror
2nd Gear member

Hey Sperring,

Hij lijkt van de buitenkant wel een beetje erg op de mijne ... ik heb alleen voor Titanium Grey bodykit gekozen .. :)
En over dat sportonderstel: ik rij er ook mee... en de wegligging is formidabel ... Het standaard onderstel helt beetje over als je hard de bocht neemt ... Dus: goeie keuze om sportonderstel te nemen!
Sperring
1st Gear member

Herror schreef:Hey Sperring,

Hij lijkt van de buitenkant wel een beetje erg op de mijne ... ik heb alleen voor Titanium Grey bodykit gekozen .. :)
En over dat sportonderstel: ik rij er ook mee... en de wegligging is formidabel ... Het standaard onderstel helt beetje over als je hard de bocht neemt ... Dus: goeie keuze om sportonderstel te nemen!
Hoi :D

Ik heb net jouw foto's bekeken en hij lijkt er inderdaad erg veel op ( mooie bak dus ;-) )
Nu nog een paar uur wachten en dan :blob2: :blob3: :blob4: :blob5: :blob7:

Foto's komen er binnekort aan!

Groeten,
Sperring
Aantje
4th Gear member

Bekende Dealer, herken de vloer. De auto staat namelijk op de 2e verdieping (haha, Bijzaak). Verder een mooie auto, ik wacht de verdere foto's af.
Guestuser

strakke bak! Have fun!
rieeeees
1st Gear member

uit nieuwsgierigheid. Is de auto kleur Silver Metallic of Electric? Hoe zie je dat eigenlijk goed??

iig mooie auto, veel plezier ermee.
Sperring
1st Gear member

rieeeees schreef:uit nieuwsgierigheid. Is de auto kleur Silver Metallic of Electric? Hoe zie je dat eigenlijk goed??

iig mooie auto, veel plezier ermee.
Hoi :wink:

Het is inderdaad altijd moeilijk te zien op foto's, maar de kleur is Flint Gray metallic.

Sperring.
Sperring
1st Gear member

Hallo,

Hier heb ik wat foto's van hoe hij geworden is! Het zijn niet zulke mooie foto's (heb deze ff snel geschoten).
Maar je krijgt dan al wel een idee hoe mooi hij geworden is :mrgreen:

Groeten,
Sperring.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
rieeeees
1st Gear member

flint? Bizar! Ik keek net op de site en daar ziet het er echt heel donkerder uit! Ik moet de mijne maandagochtend oppikken. De mijne is silver metallic, maar hoe licht is die dan wel niet haha.

MOOIE FOTO's :)
Sperring
1st Gear member

rieeeees schreef:flint? Bizar! Ik keek net op de site en daar ziet het er echt heel donkerder uit! Ik moet de mijne maandagochtend oppikken. De mijne is silver metallic, maar hoe licht is die dan wel niet haha.

MOOIE FOTO's :)

Hoi rieeeees,

Silver metallic........ erg licht, maar ook erg mooi met lichtmetaale velgen.
Ik ben benieuwd naar jouw C30, wel wat foto's plaatsen hoor :razz:

Greetzzz
drowel
5th Gear member

Prachtige auto hoor sperring! Nog een tweede uitlaat, en hij is perfect. Veel plezier ermee!
Bart
8th Gear member

Heel erg gaaf!!
Volvo: V50 | 850 | V40 | V50 | XC70 | S70 | S80 | S60 | 240 | XC90 | V90 | V60 | C70 | V60 | 240

'24 XC90 T8 Ultra - Platinum Grey
'08 Mini Clubman Cooper S - Dark Silver
'00 Saab 9³ Cabrio 2.0 Turbo Aero - Midnight Blue

"I'll try being nicer if you try being smarter.."
Plaats reactie

Terug naar “C30”