uitlaatspruitstuk pakking

Geproduceerd bij NedCar in Born
Plaats reactie
f-rank2
Starter

Hallo

Ik ben in het bezit van een 10-97 intro t4
Mijn uitlaatspuitstuk pakking is lek (apk afkeur)
De dealer kan geen raming van de kosten geven wel geeft deze aan dat een dag sleutelen al +/- 700€ kost.
Bouten die vast zitten en tapeinden die kunnen afbreken,maken het eind bedrag onvoorspelbaar.
Is deze klus ook evt zelf te klaren, de bouten van het afdekkapje zijn al vast geroest en breken af!
Heeft iemand hier ervaring mee?

mvg Frank
peter54
Starter

Hallo frank ,ik sta zelf ook voor zo.n klus en heb bij de volvo 740 club op de site nuttige informatie gevonden.

groeten

peter
Liefhebben en vergeven zijn de opgaven die je hebt in het leven .Een inkomen en carriere zijn belangrijk maar mogen geen afgodjes worden.
Dit zei een monnik me laatst toen ik als ongelovige enkele dagen in een klooster verbleef.deze woorden maakten indruk op mij.

peter
joris2006
1st Gear member

Ik heb bij meerdere auto's ooit een spruitstuk losgehad en ik heb nog nooit meegemaakt dat een bout afbrak. Een pakking stelt niets voor... Het kan echter zijn dat bouten wel afbreken. DOor eerst de hele handel in te spuiten met wd40 maak je de kans hierop een stuk kleiner...
Will my dream come true?
volv40
2nd Gear member

ik heb bij meerdere auto's dit uitgevoerd en er is nog nooit een bout of tapeind afgebroken! gebruik wel goed gereedschap! zie foto links een van de voorbeelden.
Volvo. Als ik Mercedes wil rijden bel ik wel een taxi!
Plaats reactie

Terug naar “S40 - V40 Classic”