Ik heb toch maar even gezocht naar jouw foto's. Ziet er zeer strak uit zeg!
Toch vraag ik me af hoe ver de auto nu precies gezakt is. Je noemde mij de oude en nieuwe afstanden tussen de wielkast en de velg, dat zou dan minu ruim 12 cm betekenen, maar heb je er niet tegelijk grotere velgen ondergezet? Meer dan 10 cm zakken is ivm de bodemvrijheid volgens mij niet echt mogelijk/wenselijk.
Aha, dat dacht ik al. Als de diameter gelijk is gebleven, dan is de band wel platter geworden. Of met andere woorden; door van 17 naar 18 inch te gaan, win je (zonder te verlagen) al 1,25 cm (dat is een halve inch) tussen velgrand en wielkast.
Daarmee komt jouw verlaging (de feitelijke verlaging van de carroserie tov het wegdek) echter nog steeds op een riante waarde van ruim 11 cm uit...
Wil je voor mij toch eens opmeten hoeveel bodemvrijheid je nu nog over hebt (op het laagste punt)? Dat zal toch niet meer dan ongeveer 4 cm zijn denk ik...
juist ja. ik krijg er net nog een luciferdoosje onder mar 't is erg lastig foto maken omdat ik de camera er dus niet onder krijg.
op 17 zakt hij wel dieper omdat die een stuk dieper in de kas liggen ook (et 52 en nu et 40)
maar je zal er vast niet ver af zitten
doosje is 3.5 cm en had nog beetje speling
om te rijden wordt dat dan 6 cm vrij of zo
vooraan zit er wel nog een lip over de breedte van de motor en die is wel een beetje gesleten. de bodemplaat is echt niks aan. ook met die overhang natuurlijk