Vraagje !
Ik zag een tijdje geleden op marktplaats een advertentie waarin een e.c.c. unit aangeboden werd. Met de tekst dat dit de kans was om van een handmatige airco een e.c.c. airco te maken. Maar werkt dit zo simpel ? Is alleen de unit in het dashboard vervangen voldoende en is dit te doen. Advertentie bracht me wel op ideeën. Maar het moet wel haalbaar zijn natuurlijk,
Nooit te oud om te leren !
e.c.c. airco unit volvo v/s 40 ?? (vraagje)
- v40pokemon
- 3rd Gear member
Volgens mij dien je ook de sensoren te hebben die temperatuur meten (of zitten deze in de unit???) Ik kan me herinneren dat bij mijn 760 er allemaal slangetjes achter de ECC liepen richting plafond en dashboard. Volgens mij zit er bij mijn ECC ook een zonsensor rechts in de dashboardspeaker verwerkt. Een hand-airco heeft deze niet, toch? :roll:
- Robert
- 5th Gear member
Dat klopt, ik heb een ecc airco.v40pokemon schreef:Volgens mij dien je ook de sensoren te hebben die temperatuur meten (of zitten deze in de unit???) Ik kan me herinneren dat bij mijn 760 er allemaal slangetjes achter de ECC liepen richting plafond en dashboard. Volgens mij zit er bij mijn ECC ook een zonsensor rechts in de dashboardspeaker verwerkt. Een hand-airco heeft deze niet, toch? :roll:
Er zitten diversen voelers en een zonsensor op en in het dashboard.
Zomaar een unit overzetten alleen zal niet voldoende zijn.
En dan kun je gaan afvragen of het dat geld waard is.
Gr
Robert
- CeeBee
- 5th Gear member
Beetje software en een handje motoren , alle slangen zullen ook wel anders zijn en misschien moet je motormanagement ook wel aangepast worden.
Je moet ook alle gegevens van de donorauto hebben , je moet nl de pincode weten om alle componenten met elkaar te laten praten.
Zal niet meevallen , de prijs helemaal al niet.
Je moet ook alle gegevens van de donorauto hebben , je moet nl de pincode weten om alle componenten met elkaar te laten praten.
Zal niet meevallen , de prijs helemaal al niet.
XC40 B3 Plus Dark