wassen black stone solid
- patrice
- 3rd Gear member
hallo, zwart is sowieso al 'fragiel' van kleur, dus zou ik niet te vlug naar de wasstraat gaan, zeker niet in het begin, of het zou echt een heel goede wasstraat moeten zijn , maar toch niet één met gewone borstels.
een goede spons en veel water in het begin, en heeeeeel veel moed, zeker tijdens deze frisse daagjes.
een goede spons en veel water in het begin, en heeeeeel veel moed, zeker tijdens deze frisse daagjes.
shatish schreef:is het verstandig om een nieuwe V50 kleur black stone solid door de wasstraat te rijden?
volvo v50 1.6d topline titanium grey, calacite cream leer, high performance audio, 17 duim aez intenso
- Herror
- 2nd Gear member
Ga ik toch reclame maken voor Meguiar's
.... Het beste merk qua poetsen voor je autootje 
voor tips: http://www.meguiars.nl/forum/

voor tips: http://www.meguiars.nl/forum/
- BeePke
- 3rd Gear member
Herror, wat gebruik jij van producten.
Ik heb me NXT Car Wash aangeschaft, een washandschoen en een water magnet "zeemvel". Wat zou ik best gebruiken om hem te polishen/waxen en wanneer begin ik er aan wetende dat ik hem nog maar 14 dagen heb.
Ik heb me NXT Car Wash aangeschaft, een washandschoen en een water magnet "zeemvel". Wat zou ik best gebruiken om hem te polishen/waxen en wanneer begin ik er aan wetende dat ik hem nog maar 14 dagen heb.
2x Made in Belgium
Huidig 1: Golf V 1.9 TDI MY07 | Spring Edition | Graphietblauw
Huidig 2: V50 2.0D MY08 | Titanium Grey | Topline | R-Design Pack | Family Pack | Leder Offblack | 17"; Serapis | Bi-Xenon + foto's
Vorige: V50 2.0D MY06 | Electric Silver | Business Line (Leasing)
Huidig 1: Golf V 1.9 TDI MY07 | Spring Edition | Graphietblauw
Huidig 2: V50 2.0D MY08 | Titanium Grey | Topline | R-Design Pack | Family Pack | Leder Offblack | 17"; Serapis | Bi-Xenon + foto's
Vorige: V50 2.0D MY06 | Electric Silver | Business Line (Leasing)
- chefmonteur
- 2nd Gear member
- Contacteer:
Gewoon naar de wasstraat. Onderzoek heeft aangetoond dat je in de wasstraat minder krassen oploopt dan bij thuis zelf wassen. Veel water bij zelf doen is zeker een oplossing maar in de wasstraat gebruikt men ca 200 liter water. Bovendien blijft zand makkelijker plakken in een spons dan op de borstels van de wasstraat.
Verder is zwart natuurlijk een van de slechtere kleuren ivm krassen. Op andere kleuren zitten net zoveel krassen maar je ziet het minder.
Verder is zwart natuurlijk een van de slechtere kleuren ivm krassen. Op andere kleuren zitten net zoveel krassen maar je ziet het minder.