Ik maak de volgende afweging: de kans dat er iets mis gaat met de iPod als ik die elke keer uit de auto haal is groter dan dat de iPod het begeeft in de armsteun. Want de iPod kan vallen, je kunt hem ergens vergeten mee te nemen, hij kan gestolen worden, etc.joost schreef:Ipod erin! Tot dat het misgaat! Ik heb er nooit over nagedacht en ben verheugd om te horen dat iemand heeft uitgezocht dat het geen kwaad kan (qua temperatuur dan).
Joost.
De kosten van een vervangende iPod zijn nou niet zo heel erg hoog, in vergelijking tot de rest van de auto (vind ik).
Ik weet niet hoe jullie iPod gebruikers dat doen, maar ik heb op mijn computer altijd een complete kopie van mijn iPod muziek staan, die ik beheer met iTunes. M.a.w. bij een volledig verlies van de iPod is het kwestie van een andere iPod aansluiten en alle muziek erop kopiëren vanaf de computer. Ik zou er niet aan moeten denken om alle muziek weer van alle cd's uit mijn collectie opnieuw te moeten overzetten vanaf de cd's naar de vervangende iPod. Deze inspanning zou ik nog veel erger vinden dan de vervangingskosten van de iPod zelf.