Ik ben ondertussen terug in Belgenland. Volvo-assistance zijn wel langsgeweest bij ons aan het hotel, maar ze kondne niks toen ter plaatse (wist ik zo ook wel), dus ze wilden mijn wagen takelen, maar aangezien de takelwagen maar een halve meter langer was dan mijn V50 en hij er wel erg oud uitzag, heb ik beslist om achter de takelwagen aan te rijden, zo naar de volvo-dealer.
Daar aangekomen mochten we nog anderhalf uur wachten, want ze hadden middagpauze (niettegenstaande het feit dat ze verwittigd waren dat we eraan kwamen). Dan hebben ze bijna 3 uur aan de wagen "gewerkt" om tenslotte te komen melden dat ze het niet konden oplossen. Ze hadden wel de lampen losgedraaid, maar dan "klikte" de wagen dubbelhard, om gek te worden. Ik ben zo naar het hotel gereden, daar aangekomen zelf de lampen er terug ingestopt en zelf nog eens "gewerkt"(trekken en duwen) aan de richtingsaanwijzerhendel. Plots stopte de pinker, maar bij het minste bochtje, oneffenheid op de weg sloeg ie weer aan... Dus 1350km gedaan met een pinker die pinkte als ie zin had. Ondertussen staat wagen al bij mijn eigen volvo-dealer en heb ik een S60 T5 meegekregen