(autoblog)
Uit 2003 stamt deze concept car: link naar autovisie
Oh vertel eens! en vooral.... laat eens wat zienPoolrev schreef:Er komt een soort van MPV van Volvo, zegmaar zoiets als de Mercedes R-klasse (niet qua design en prijs hoor, want dat zijn beide afschuwelijke zaken bij dat model). Een wat hoger en groter uitgevallen stationwagen, gepositioneerd boven de V70 en onder de XC90 zegmaar
.
Neen, ik bedoel niet de XC60, maar een grotere wagen. Deze zal (deels) gebaseerd zijn op de VCC Concept car van een paar jaar terug.Ben schreef:Oh vertel eens! en vooral.... laat eens wat zienPoolrev schreef:Er komt een soort van MPV van Volvo, zegmaar zoiets als de Mercedes R-klasse (niet qua design en prijs hoor, want dat zijn beide afschuwelijke zaken bij dat model). Een wat hoger en groter uitgevallen stationwagen, gepositioneerd boven de V70 en onder de XC90 zegmaar
.
Of bedoel je de XC60?
Je klinkt haast verbaasd... :razz:Paul schreef:Ik hoorde vandaag dat die V30 toch echt gaat komen,
Net een peugeot 306 :oops: :oops: :oops:hout schreef:Onee, ik zie al her en der wat staan. PV50? Klinkt niet echt lekker.
(autoblog)
Uit 2003 stamt deze concept car: link naar autovisie