kilometerstand checken op xc70

In deze rubriek alle vragen en opmerkingen die met beeld en geluid te maken hebben voor alle modellen.
Plaats reactie
interface
4th Gear member

Ik wil een nieuwe (2e hands) xc70 gaan aanschaffen - mijn oude is door mijn ex-vriendin total los gereden :-(

Nu meen ik mij te herinneren dat je tijdens het aanzetten van de RTI op een paar knopjes moest drukken om in een 'geheim' menu te komen waar je de werkelijke kilometerstand kan aflezen.

Wie kan mij helpen?

alvast bedankt,
maarten
Pjottert
1st Gear member

Na het aanzetten van contact, zodra het scherm omhoog komt op back-enter-back drukken.
Qinx
2nd Gear member

.... werkt dat met alle RTI systemen? Bv die in mijn HU 1205 (Volvo V40 '02)
Frumpy
5th Gear member

interface schreef:Ik wil een nieuwe (2e hands) xc70 gaan aanschaffen - mijn oude is door mijn ex-vriendin total los gereden :-(

Nu meen ik mij te herinneren dat je tijdens het aanzetten van de RTI op een paar knopjes moest drukken om in een 'geheim' menu te komen waar je de werkelijke kilometerstand kan aflezen.

Wie kan mij helpen?

alvast bedankt,
maarten
Bespaar je de moeite. De Km-stand die via het RTI-scherm wordt getoond, wordt van de Chip van het klokkenhuis geladen.
M.a.w. daar krijg je dezelfde al dan niet "gecorrigeerde" stand te zien als op je instrumentenpaneel.
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen A-V-N”