Het zweedse tijdschrift auto motor & sport publiceert zojuist de eerste foto's:
http://www.automotorsport.se/nyhetsmall ... sion=63260
Eerste foto XC60?
- guidof
- 4th Gear member
- Berichten: 698
- Lid geworden op: 18.10.2007 - 18:16
- Locatie: Vaxholm, Zweden
- Contacteer:
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
- Summum
- 6th Gear member
- Berichten: 4855
- Lid geworden op: 04.05.2005 - 15:20
- Locatie: Midden Nederland
Hmmm...hoop dat de definitieve versie minder zal torderen...dit lijkt wel een watergolf!
(2008) V70 T6 AWD Summum, Barents Blue, off black leder, full option
(2020) Audi E-tron
(2016) V60 D6 Twin Engine Summum, Magic Blue, Sport leder soft beige, Intellisafe Pro, Hybrid Technology, Security, Family, 19" Bor + 18" Skadi
(2011) V60 2.0T Momentum, Caspian Blue, off black leder, driver support line, exterior styling, 19" Bor + 18" Fortuna
(2005) V50 2.4 Summum, Silver, premium mobility, 18" Atreus
(2001) S60 2.4i Intro Ed. aut, nautic blue, 17" Tethys
(2020) Audi E-tron
(2016) V60 D6 Twin Engine Summum, Magic Blue, Sport leder soft beige, Intellisafe Pro, Hybrid Technology, Security, Family, 19" Bor + 18" Skadi
(2011) V60 2.0T Momentum, Caspian Blue, off black leder, driver support line, exterior styling, 19" Bor + 18" Fortuna
(2005) V50 2.4 Summum, Silver, premium mobility, 18" Atreus
(2001) S60 2.4i Intro Ed. aut, nautic blue, 17" Tethys
- Paul
- Geartronic member
- Berichten: 33125
- Lid geworden op: 19.09.2004 - 00:38
Ligt aan die camera man, had waarschijhnlijk slok teveel op 
Maar leuk, vroeg me al af wanneer de eerste beelden zouden komen.

Maar leuk, vroeg me al af wanneer de eerste beelden zouden komen.
MY08 C30 1.6D Summum / MY09 C30 1.6D DrivE Sport / MY11 V50 D2 / MY13 C30 D2 R-Edition / MY16 V40 D2 R-Design / MY14 V60 D6 Plug-in-Hybrid Ice White /MY16 V70 D4 Polar+ Magic Blue / MY17 V60 D5 Twin Engine Special Edition Ice White / MY13 C30 D2 R-Edition / MY19 V90 T4 Business Sport / MY20 E-Golf
MY20 XC60 T4 Polestar Engineered R-Design / MY23 XC40 Pure Electric Plus
MY23 Polestar 2 Snow, Pilot, 20inch
MY24.5 XC40 Pure Electric Ultra
MY20 XC60 T4 Polestar Engineered R-Design / MY23 XC40 Pure Electric Plus
MY23 Polestar 2 Snow, Pilot, 20inch
MY24.5 XC40 Pure Electric Ultra
- guidof
- 4th Gear member
- Berichten: 698
- Lid geworden op: 18.10.2007 - 18:16
- Locatie: Vaxholm, Zweden
- Contacteer:
De foto is genomen met een mobiele telefon vanuit de auto van de fotograaf. Hierdoor komt de 'slechte' kwaliteit en de optisch vervorming.
Hij wordt verwacht (aldus het artikel) gepresenteerd te worden in Detroit in twee maanden om in week 35 (eind augustus) 2008 op de markt te komen.
Hij wordt verwacht (aldus het artikel) gepresenteerd te worden in Detroit in twee maanden om in week 35 (eind augustus) 2008 op de markt te komen.
- Paul
- Geartronic member
- Berichten: 33125
- Lid geworden op: 19.09.2004 - 00:38
Ik ben in April op het test terrein van Volvo, hoop hem dan te zien!!
MY08 C30 1.6D Summum / MY09 C30 1.6D DrivE Sport / MY11 V50 D2 / MY13 C30 D2 R-Edition / MY16 V40 D2 R-Design / MY14 V60 D6 Plug-in-Hybrid Ice White /MY16 V70 D4 Polar+ Magic Blue / MY17 V60 D5 Twin Engine Special Edition Ice White / MY13 C30 D2 R-Edition / MY19 V90 T4 Business Sport / MY20 E-Golf
MY20 XC60 T4 Polestar Engineered R-Design / MY23 XC40 Pure Electric Plus
MY23 Polestar 2 Snow, Pilot, 20inch
MY24.5 XC40 Pure Electric Ultra
MY20 XC60 T4 Polestar Engineered R-Design / MY23 XC40 Pure Electric Plus
MY23 Polestar 2 Snow, Pilot, 20inch
MY24.5 XC40 Pure Electric Ultra
- xc90t6
- 4th Gear member
- Berichten: 685
- Lid geworden op: 20.07.2007 - 13:40
- Locatie: Onbekend
- Contacteer:
Dat zou mooi zijn als die komt. Kan ie de concurentie aan met de X3
Volvo V60 PIH2
Mercedes E250 CDI
Volvo XC90 T6
Volvo V70 2.4T
Volvo V40 1.8T
Volvo S40 2.4i
Volkswagen Polo 1.4
Mercedes E250 CDI
Volvo XC90 T6
Volvo V70 2.4T
Volvo V40 1.8T
Volvo S40 2.4i
Volkswagen Polo 1.4
-
- 3rd Gear member
- Berichten: 490
- Lid geworden op: 14.01.2006 - 01:51
Ik ben zelfs al een test tegengekomen, of is die al langer bekend?
www.autointernationaal.nl/artikel.php?id=5055
Wat me tegenvalt is het benzineverbruik. Allemachtig. En als je dan ziet, wat de overheid van plan is met de SUV-achtige voertuigen denk ik dat m'n volgende auto gewoon weer een S60 wordt. Mooi, snel, comfortabel ennnne zuinig (1:13)
www.autointernationaal.nl/artikel.php?id=5055
Wat me tegenvalt is het benzineverbruik. Allemachtig. En als je dan ziet, wat de overheid van plan is met de SUV-achtige voertuigen denk ik dat m'n volgende auto gewoon weer een S60 wordt. Mooi, snel, comfortabel ennnne zuinig (1:13)
- Ben
- Executive Member
- Berichten: 41062
- Lid geworden op: 09.09.2004 - 16:57
- Locatie: Even ten noorden van de Paltz
- Contacteer:
Dat verslag had ik nog niet gezien! Het ziet er wel goed uit.
Je weet maar nooit of het verslag daar blijft staan, vandaar hier ook. Ga voor de foto's naar de site van autointernational

Exclusief: eerste rij indruk Volvo XC60 14-10-2007 23:00
Volvo is vooral bekend vanwege zijn veilige, verstandige en praktische modellen. Maar qua rij plezier behoort het Zweedse aanbod niet tot de top. Okay, de versnellingskracht van de turbobenzinemotoren is indrukwekkend en het geluid van de 5 cilinder blokken gaat nog steeds niet vervelen, maar het zijn vooral auto’s die je met je hoofd koopt, niet met je hart. ‘Emotie’ als koopargument zal de komende jaren echter steeds belangrijker worden, ook bij Volvo. Neem de C30: nog steeds is de achterzijde ontwapenend fraai. En volgend jaar richten de Zweden nóg een pijl op het hart van de consument met de XC60. Een cross-over die in januari op de autotentoonstelling van Detroit zal worden gepresenteerd en die binnen 12 maanden in de showrooms zal arriveren. Een select gezelschap autojournalisten heeft reeds kennis kunnen maken met de XC60.
.
.
Anders dat de grotere XC90 is het nieuwe kleinere broertje eerder een cross-over dan een SUV. Niet hoog, log en statig maar vlot, dynamisch en sportief. Met zijn uitgeklopte wielkasten en prominenten voorspoiler een directe concurrent van bijvoorbeeld de Mazda CX-7. Dat de XC60 onderhuids nogal wat techniek deelt met de Ford Kuga, heeft Volvo goed weten te verbloemen, net zoals alleen de kenner weet dat de Focus Coupé-Cabriolet en de C70 gebruik maken van hetzelfde onderstel. Dat de XC60 een echte cross-over is, blijkt duidelijk aan de combinatie van grote 20-inch velgen (die de Volvo geschikt lijken te maken voor elk type ondergrond) met een sensuele, schuine achterzijde die je eerder met een coupé (of beter nog: shootingbrake) zou associëren. Aan de voorzijde zien we nog steeds een tamelijk rechtop staande grille, maar het logo is 3 keer zo groot als bij de huidige productiemodellen van het merk en het zit niet meer opgesloten in een vierkant. Het logo heeft als het ware meer bewegingsvrijheid gekregen en dat lijkt ook gegolden te hebben voor de ontwerpafdeling. Die wordt namelijk sinds enkele jaren geleid door Steve Mattin, die onder andere de Mercedes-Benz SLK op zijn CV heeft staan. Mattin wil de modellen van Volvo een voornamer uiterlijk geven en daarmee de begerenswaardigheid en bezitsdrang van de Zweedse producten sterk verhogen.
.
.
De voorzijde oogt lekker agressief met een mooie V-lijn en ver in de voorspatborden doorlopende koplampen. Het huzarenstuk van de XC60 bevindt zich echter aan de achterkant. De karakteristieke, verticaal geplaatste lichtunits zijn behouden gebleven, maar wel gemoderniseerd. Zij accentueren nu de stevige schouders van de XC60. Net als bij de C30 lijkt de achterklep enkel uit glas te bestaan, maar de deur bestaat feitelijk uit 2 delen, waarbij het onderste gedeelte bij het openen over het bovenstuk heen klapt. Het idee is dat de achterklep geopend zo minder ruimte inneemt, hetgeen handig kan zijn als de XC60 in de garage staat, maar in de praktijk is de constructie toch wat omslachtig. Wat Autointernationaal.nl betreft komt Volvo op de productieversie gewoon met een oplossing à la BMW, waarbij de achterruit apart te openen valt. Wat mag blijven, is de op de achterzijde vermeldde merknaam: de 5 grote letters bevinden zich op relatief grote afstand van elkaar en accentueren daarmee de breedte van de XC60. Samen met het nieuwe, grote logo zullen we deze vorm van merkcommunicatie terug zien op alle toekomstige modellen van Volvo.
.
.
Het prototype was uitgerust met de relatief nieuwe 6 cilinder in lijn 3,2 liter motor, welke geschikt is gemaakt voor E85 brandstof (15 % benzine en 85 % ethanol). Hierdoor daalt de CO2 uitstoot met 80 % terwijl de prestaties (topsnelheid 230 km/u, 0-100 in 8,4 seconden) licht toenemen. Er is namelijk 265 pk beschikbaar versus 238 pk voor de standaard 3.2. Het fraaie, geraffineerde motorgeluid onverminderd aanwezig is. Het probleem van het hoge verbruik (1:6,9!) wordt echter niet opgelost, nog wordt er een adequaat antwoord gegeven op de vraag of ethanol, gegeven de intensieve productiewijze, überhaupt als ‘brandstof van de toekomst’ kan worden aangemerkt. Autointernationaal.nl denkt van niet, maar goed, op de Zweedse thuismarkt is (bio-)ethanol momenteel als brandstof ‘hot’. De 'E85' versie van de 3,2 liter 6 cilinder motor zal daarom zeker ook zijn opwachting gaan maken in de V70/XC70, S80 en XC90.
.
.
De XC60 deelt zijn lettercombinatie met de XC90 en de XC70. Toch mogen de drie modellen van Volvo voor wat betreft vaardigheden in het terrein niet over één kam worden geschoren. De XC60 is primair ontwikkeld voor stijlgevoelige automobilisten die het asfalt zelden of nooit zullen verlaten. Wie de gebaande paden denkt te gaan verlaten, kan beter voor een XC70 of XC90 kiezen, zo laten de Zweden weten. De XC60 rijdt zeker sportiever dan het laatste model, dat het nog moet doen met het onderstel van de vorige generatie S80. De XC60 maakt gebruik van een nieuw platform, dat door diverse merken van het Ford concern gebruikt word: naast Volvo (V70/XC70, nieuwe S80) ook Ford (Mondeo, S-Max, Galaxy) en Land Rover (Freelander). In dit overzicht domineren klassieke personenauto’s en zo laat de XC60 zich ook rijden. Overhellen doet de cross-over amper en het weggedrag van het testmodel was opvallend zwierig en lichtvoetig. Enige kritiekpunt was de nogal stevige vering, maar niet vergeten moet worden dat het hier gaat om een (handgebouwd) prototype. Dat de XC60 geen tandenloze tijger is, blijkt uit het feit dat permanente vierwielaandrijving en Hill Descent Control standaard aanwezig zijn.
.
.
Zodra je instapt, valt de goede overzichtelijkheid van de XC60 op en wekken zowel het grote panoramadak als de witte bekledingsmaterialen een erg ruimtelijke indruk. De optisch los staande ‘waterval’ middenconsole (inmiddels één van de visitekaartjes van het merk) ontbreekt vanzelfsprekend niet, maar de kloeke bedieningsknoppen zijn vervangen door toetsen, die in combinatie met de witte kleurstelling van de console een grote iPod lijken te maken. Aan de stoelen lijkt evenwel niks veranderd te zijn; die zitten als vanouds nog steeds uitstekend. Markant en meer dan een stylinggimmick zijn de 'paardenstaart' openingen in de rugleuning, welke de ventilatie verbeteren en die voor een beter zicht zorgen, zowel voor de bestuurder als die moet inparkeren of voor kinderen indien de voorpassagierstoel niet bezet is. De overzichtelijkheid van de achterzijde is trouwens sowieso goed dankzij de ver naar beneden doorlopende, glazen achterruit.
.
.
Hoewel de productieversie wat meer ‘down to earth’ zal zijn dan het prototype (kleinere wielen, minder uitbundige bodembeschermers, conventionelere kleurstelling voor het interieur) is duidelijk dat Volvo een winnaar in handen heeft. Wat de BMW X3 niet gelukt is, lukt de XC60 wel: het vlottere, mooiere en meer begeerlijke kleinere broertje zijn van de XC90. BMW zegt met de X6 de eerste ‘SUV Coupé gecreëerd te hebben, maar de XC60 doet daar eigenlijk amper voor onder. Van de veel hoekiger vormgegeven Mercedes-Benz GLK, die niet lang na de XC60 in de showrooms zal arriveren, zal Volvo niet veel last hebben en (ook) de X3 loopt een generatie achter. Serieuzer lijkt te concurrentie met de Audi Q5 te gaan worden, maar nu al is duidelijk dat de achterzijde van dat model nooit zo sexy gaat worden als die van de Volvo. Nog niet zo lang geleden werd het merk geassocieerd met mannen in wit ondergoed, type Pieter Lakeman. Dat een Volvo nu ineens ‘seks’ is, is een ware revolutie.
Je weet maar nooit of het verslag daar blijft staan, vandaar hier ook. Ga voor de foto's naar de site van autointernational

Exclusief: eerste rij indruk Volvo XC60 14-10-2007 23:00
Volvo is vooral bekend vanwege zijn veilige, verstandige en praktische modellen. Maar qua rij plezier behoort het Zweedse aanbod niet tot de top. Okay, de versnellingskracht van de turbobenzinemotoren is indrukwekkend en het geluid van de 5 cilinder blokken gaat nog steeds niet vervelen, maar het zijn vooral auto’s die je met je hoofd koopt, niet met je hart. ‘Emotie’ als koopargument zal de komende jaren echter steeds belangrijker worden, ook bij Volvo. Neem de C30: nog steeds is de achterzijde ontwapenend fraai. En volgend jaar richten de Zweden nóg een pijl op het hart van de consument met de XC60. Een cross-over die in januari op de autotentoonstelling van Detroit zal worden gepresenteerd en die binnen 12 maanden in de showrooms zal arriveren. Een select gezelschap autojournalisten heeft reeds kennis kunnen maken met de XC60.
.
.
Anders dat de grotere XC90 is het nieuwe kleinere broertje eerder een cross-over dan een SUV. Niet hoog, log en statig maar vlot, dynamisch en sportief. Met zijn uitgeklopte wielkasten en prominenten voorspoiler een directe concurrent van bijvoorbeeld de Mazda CX-7. Dat de XC60 onderhuids nogal wat techniek deelt met de Ford Kuga, heeft Volvo goed weten te verbloemen, net zoals alleen de kenner weet dat de Focus Coupé-Cabriolet en de C70 gebruik maken van hetzelfde onderstel. Dat de XC60 een echte cross-over is, blijkt duidelijk aan de combinatie van grote 20-inch velgen (die de Volvo geschikt lijken te maken voor elk type ondergrond) met een sensuele, schuine achterzijde die je eerder met een coupé (of beter nog: shootingbrake) zou associëren. Aan de voorzijde zien we nog steeds een tamelijk rechtop staande grille, maar het logo is 3 keer zo groot als bij de huidige productiemodellen van het merk en het zit niet meer opgesloten in een vierkant. Het logo heeft als het ware meer bewegingsvrijheid gekregen en dat lijkt ook gegolden te hebben voor de ontwerpafdeling. Die wordt namelijk sinds enkele jaren geleid door Steve Mattin, die onder andere de Mercedes-Benz SLK op zijn CV heeft staan. Mattin wil de modellen van Volvo een voornamer uiterlijk geven en daarmee de begerenswaardigheid en bezitsdrang van de Zweedse producten sterk verhogen.
.
.
De voorzijde oogt lekker agressief met een mooie V-lijn en ver in de voorspatborden doorlopende koplampen. Het huzarenstuk van de XC60 bevindt zich echter aan de achterkant. De karakteristieke, verticaal geplaatste lichtunits zijn behouden gebleven, maar wel gemoderniseerd. Zij accentueren nu de stevige schouders van de XC60. Net als bij de C30 lijkt de achterklep enkel uit glas te bestaan, maar de deur bestaat feitelijk uit 2 delen, waarbij het onderste gedeelte bij het openen over het bovenstuk heen klapt. Het idee is dat de achterklep geopend zo minder ruimte inneemt, hetgeen handig kan zijn als de XC60 in de garage staat, maar in de praktijk is de constructie toch wat omslachtig. Wat Autointernationaal.nl betreft komt Volvo op de productieversie gewoon met een oplossing à la BMW, waarbij de achterruit apart te openen valt. Wat mag blijven, is de op de achterzijde vermeldde merknaam: de 5 grote letters bevinden zich op relatief grote afstand van elkaar en accentueren daarmee de breedte van de XC60. Samen met het nieuwe, grote logo zullen we deze vorm van merkcommunicatie terug zien op alle toekomstige modellen van Volvo.
.
.
Het prototype was uitgerust met de relatief nieuwe 6 cilinder in lijn 3,2 liter motor, welke geschikt is gemaakt voor E85 brandstof (15 % benzine en 85 % ethanol). Hierdoor daalt de CO2 uitstoot met 80 % terwijl de prestaties (topsnelheid 230 km/u, 0-100 in 8,4 seconden) licht toenemen. Er is namelijk 265 pk beschikbaar versus 238 pk voor de standaard 3.2. Het fraaie, geraffineerde motorgeluid onverminderd aanwezig is. Het probleem van het hoge verbruik (1:6,9!) wordt echter niet opgelost, nog wordt er een adequaat antwoord gegeven op de vraag of ethanol, gegeven de intensieve productiewijze, überhaupt als ‘brandstof van de toekomst’ kan worden aangemerkt. Autointernationaal.nl denkt van niet, maar goed, op de Zweedse thuismarkt is (bio-)ethanol momenteel als brandstof ‘hot’. De 'E85' versie van de 3,2 liter 6 cilinder motor zal daarom zeker ook zijn opwachting gaan maken in de V70/XC70, S80 en XC90.
.
.
De XC60 deelt zijn lettercombinatie met de XC90 en de XC70. Toch mogen de drie modellen van Volvo voor wat betreft vaardigheden in het terrein niet over één kam worden geschoren. De XC60 is primair ontwikkeld voor stijlgevoelige automobilisten die het asfalt zelden of nooit zullen verlaten. Wie de gebaande paden denkt te gaan verlaten, kan beter voor een XC70 of XC90 kiezen, zo laten de Zweden weten. De XC60 rijdt zeker sportiever dan het laatste model, dat het nog moet doen met het onderstel van de vorige generatie S80. De XC60 maakt gebruik van een nieuw platform, dat door diverse merken van het Ford concern gebruikt word: naast Volvo (V70/XC70, nieuwe S80) ook Ford (Mondeo, S-Max, Galaxy) en Land Rover (Freelander). In dit overzicht domineren klassieke personenauto’s en zo laat de XC60 zich ook rijden. Overhellen doet de cross-over amper en het weggedrag van het testmodel was opvallend zwierig en lichtvoetig. Enige kritiekpunt was de nogal stevige vering, maar niet vergeten moet worden dat het hier gaat om een (handgebouwd) prototype. Dat de XC60 geen tandenloze tijger is, blijkt uit het feit dat permanente vierwielaandrijving en Hill Descent Control standaard aanwezig zijn.
.
.
Zodra je instapt, valt de goede overzichtelijkheid van de XC60 op en wekken zowel het grote panoramadak als de witte bekledingsmaterialen een erg ruimtelijke indruk. De optisch los staande ‘waterval’ middenconsole (inmiddels één van de visitekaartjes van het merk) ontbreekt vanzelfsprekend niet, maar de kloeke bedieningsknoppen zijn vervangen door toetsen, die in combinatie met de witte kleurstelling van de console een grote iPod lijken te maken. Aan de stoelen lijkt evenwel niks veranderd te zijn; die zitten als vanouds nog steeds uitstekend. Markant en meer dan een stylinggimmick zijn de 'paardenstaart' openingen in de rugleuning, welke de ventilatie verbeteren en die voor een beter zicht zorgen, zowel voor de bestuurder als die moet inparkeren of voor kinderen indien de voorpassagierstoel niet bezet is. De overzichtelijkheid van de achterzijde is trouwens sowieso goed dankzij de ver naar beneden doorlopende, glazen achterruit.
.
.
Hoewel de productieversie wat meer ‘down to earth’ zal zijn dan het prototype (kleinere wielen, minder uitbundige bodembeschermers, conventionelere kleurstelling voor het interieur) is duidelijk dat Volvo een winnaar in handen heeft. Wat de BMW X3 niet gelukt is, lukt de XC60 wel: het vlottere, mooiere en meer begeerlijke kleinere broertje zijn van de XC90. BMW zegt met de X6 de eerste ‘SUV Coupé gecreëerd te hebben, maar de XC60 doet daar eigenlijk amper voor onder. Van de veel hoekiger vormgegeven Mercedes-Benz GLK, die niet lang na de XC60 in de showrooms zal arriveren, zal Volvo niet veel last hebben en (ook) de X3 loopt een generatie achter. Serieuzer lijkt te concurrentie met de Audi Q5 te gaan worden, maar nu al is duidelijk dat de achterzijde van dat model nooit zo sexy gaat worden als die van de Volvo. Nog niet zo lang geleden werd het merk geassocieerd met mannen in wit ondergoed, type Pieter Lakeman. Dat een Volvo nu ineens ‘seks’ is, is een ware revolutie.
Volvohistorie: 244-245-440-850-V70-V70-S60-XC70-XC70-245-S70-V70
- guidof
- 4th Gear member
- Berichten: 698
- Lid geworden op: 18.10.2007 - 18:16
- Locatie: Vaxholm, Zweden
- Contacteer:
Volens mij is in de test nog wel sprake van de concept auto, die afgelopen jaar op de Rai in Amsterdam heeft gestaan, en vorig weekeinde in Eindhoven.
Zie ook http://www.volvocars.nl/campaigns/MY08/ ... efault.htm
Zie ook http://www.volvocars.nl/campaigns/MY08/ ... efault.htm
- bart simpson
- Geartronic member
- Berichten: 22418
- Lid geworden op: 16.02.2005 - 16:27
- Locatie: Torslanda
- Contacteer:
De XC60 die op de RAI stond kon geen meter zelf rijden.
Volvo for life
- xc90t6
- 4th Gear member
- Berichten: 685
- Lid geworden op: 20.07.2007 - 13:40
- Locatie: Onbekend
- Contacteer:
Klopt, ik vond 'm er toen niet echt mooi uitzien. Te veel concept.
Volvo V60 PIH2
Mercedes E250 CDI
Volvo XC90 T6
Volvo V70 2.4T
Volvo V40 1.8T
Volvo S40 2.4i
Volkswagen Polo 1.4
Mercedes E250 CDI
Volvo XC90 T6
Volvo V70 2.4T
Volvo V40 1.8T
Volvo S40 2.4i
Volkswagen Polo 1.4
- Ben
- Executive Member
- Berichten: 41062
- Lid geworden op: 09.09.2004 - 16:57
- Locatie: Even ten noorden van de Paltz
- Contacteer:
De Concept is hier uitgebreid besproken.
Er zijn wel rijdende modellen. Eentje was er in Eindhoven (vraag Arnoud.) en in Zweden lopen volop botsproeven.
Er zijn wel rijdende modellen. Eentje was er in Eindhoven (vraag Arnoud.) en in Zweden lopen volop botsproeven.
Volvohistorie: 244-245-440-850-V70-V70-S60-XC70-XC70-245-S70-V70
-
- 1st Gear member
- Berichten: 30
- Lid geworden op: 23.02.2007 - 16:24
- Locatie: Warmenhuizen, Noord Holland
Van veraf lijkt ie wel wat op die honda crv
- Ben
- Executive Member
- Berichten: 41062
- Lid geworden op: 09.09.2004 - 16:57
- Locatie: Even ten noorden van de Paltz
- Contacteer:
Dat is nu juist de charme van spyfoto's. Die moeten altijd een beetje vaag zijnWim J schreef:Trek dan beter geen foto,....guidof schreef:De foto is genomen met een mobiele telefon vanuit de auto van de fotograaf. Hierdoor komt de 'slechte' kwaliteit en de optisch vervorming.
Volvohistorie: 244-245-440-850-V70-V70-S60-XC70-XC70-245-S70-V70