2.0d In de V70

Sam
5th Gear member

verder betaal je in de states voor een V70R met ALLE mogelijke opties 40000 dollar dat is dan net geen 31.000euro...

de wereld is balle
BlackSapphire
6th Gear member

Voor emigratie wegen meer dingen mee als BPM alleen. Als je hetzelfde inkomen in Italië zou kunnen verdienen zou je er op vooruit gaan. Maar lonen liggen daar weer lager. En als ik door België rijd krijg ik niet het gevoel dat de gemiddelde Belg nu zoveel welvarender is dan den 'Ollander. En: er is meer dan welvaart. Ik denk dat voor veel mensen die vandaag de dag emigreren niet alleen welvaart een rol speelt maar ook welzijn: dichte bevolkingsdichtheid in ons land, gevoel dat het land stuurloos is, etc. Maar goed, dat heeft weer niks met Volvo te maken.
Roel

2/2007 - 8/2016 - Volvo V70 D5 Edition II - BlackSapphire - MY 2004
8/2016 - Volvo V60 T4 Momentum - Savile Grey - MY 2011

- De vreugde van een lage prijs, duurt korter dan de ergenis van een slechte kwaliteit -
bart simpson
Geartronic member
Contacteer:

Sam schreef:verder betaal je in de states voor een V70R met ALLE mogelijke opties 40000 dollar dat is dan net geen 31.000euro...

de wereld is balen
dat lijkt wonen in de us mij ook
Fulaks
6th Gear member

De welvaart tussen Vlamingen en Nederlanders lijkt me vrij eerlijk verdeeld. Als ik in Nederland kom geniet ik echter steeds weer van de goede ruimtelijke ordening en de goede wegen- en fietsinfrastructuur en de nabijheid van het water. Geen doorlopende wegen door woonkernen en dorpen, wat deze een stuk leefbaarder maakt. In België zit je met die vreselijke lintbebouwing die de open ruimte aan het zicht onttrekt. Mijn hobby is om er met de MTB op uit te trekken, en dan zie je een heel ander België. Maar als je er met de auto door moet vind ik het geen fraai gezicht.

Als ik emigreer is het naar Oostenrijk of zo, maar daar zal het ook weer wat zijn hoor. Als je ergens moet werken voor de kost is de charme die je op vakantie ervaart er snel af.
V90 D4 Inscription (2019); Mini Cooper (2012); V70 D4 (2014); V70 2.4D (2008); V70 2.4D (2002); Talbot-Toyota-Mitsubishi-Renault
Aad A
2nd Gear member

Wonen nu bijna 3 jaar in Belgie.
Verdien de kost nog steeds in Rotterdamse haven dus een van de grote voordelen is dat ik iedere werkdag twee keer ruim een uur in de Volvo mag nadenken over de voor en nadelen van in Belgie wonen ::lol:
Het grote verschil:Iedere keer als ik naar huis ga heb ik het gevoel dat ik op vakantie ga.
De mooiste uitspraak die ik hier gehoord heb is de volgende,Werken doe je in Nederland,sparen in Luxemburg maar leven in Belgie.
met vr groet Aad
Bigfoot
1st Gear member

M'n vader heeft vandaag een Volvo V70 2.0D besteld.
We moeten alleen nog de offert bij de lease maatschappij inleveren.
We rijden nu een Renault Espace echt een prima auto(ruimte) paar elektrische foutjes(airco) maar rijdt heerlijk. Nu moeten voor de nieuwe lease auto een energie label van C of hoger(dus a, b of c) en dan valt de renault af als je een diesel moet, helaas. We hebben nu al met verschillende auto een test ritje gemaakt. Waaronder de nieuwe laguna2.0dci, volkwagen passat met een 2.0TDI, Ford galaxy 2.0D en een volvo D5 met geartronic. Later bleek ford niet te mogen(helaas want zo'n mpv heeft wel heelveel ruimte) Maar die 2.0D is de zelfde motor als die in de Volvo komt. En ik moet zeggen, dat is een lekker motortje. Erg fel in vergelijking met de D5. Komt ook door geartronic denken wij, die haalt de pit er uit.

Het wordt een basic uitvoering in zwart lak. Cruiscontrol, parkassist, sandstone biege interieur, en hout op het stuurwiel. En een of andere pakket vanwege het 50 jarige jubileum van de dealer(Van Vliet, Zoetermeer) krijgen we een Volvo tassenset, volov dakkoffer, fietsen drager en een afneembaare trekhaak voor 695.

Eind januari zou ze kunnen worden afgeleverd.
Bigfoot
1st Gear member

Laptom schreef:Weet iemand wat een V70 mag trekken met een 2.0D?
In sweden mag ze 1500kg trekken. De zelfde motor in de V50 mag ook 1500kg trekken.
Plaats reactie

Terug naar “V70/XC70 vanaf MY2008”