Maar als ik een bus neem, neem ik wel een Volvo-bus.

Niet specifiek bij het "tegen" Volvo... vind wel dat ze doorgaans goede, betaalbare en praktische oplossingen hebben... waarvan anderen dan weer vinden dat het misschien te duur is.... vandaar misschien?Denniskl schreef:FF "off-topic" Waarom hap jij altijd zo, als er iets "tegen" Volvo gezegt word?
Maar als ik een bus neem, neem ik wel een Volvo-bus.![]()
Of met de poep van uw baby over uw rubbers gaan?The Driver schreef:Voor Volvo-mannen met kleine kinderen.
Eerst de baby-billen insmeren met talkpoeder, daarna de Volvo-rubbers met dezelfde talkpoeder (op een doekje uiteraard).
altijd dezelfde die mazzel hebbenlingsper schreef:Ik was vanmorgen bij de dealer en heb nog zo'n stick kunnen bemachtigen. Volgens de magazijnbediende worden ze sinds 2000 niet meer geleverd. Deze kwam uit de 'oude' doos. Ik kreeg hem overigens gratis mee!
Het geluk is ook altijd met de dommenlingsper schreef:Ik was vanmorgen bij de dealer en heb nog zo'n stick kunnen bemachtigen. Volgens de magazijnbediende worden ze sinds 2000 niet meer geleverd. Deze kwam uit de 'oude' doos. Ik kreeg hem overigens gratis mee!