remmen heeft helaas geen zin en voorzover ik weet doet alle verlichting het gewoon, ik ben bang dat ik een foutje heb gemaakt bij het instaleren van mn radio, ik heb op een aantal kabeltjes geen stroom meer waaronder de + van de radio en de + van het analoge klokje. Ik heb zelf het idee dat het daarmee te maken heeft dat het lampje niet uit wil.Kjoew schreef:Heey Heey,Boonzaijer schreef:ook bij mij is het hyperactieve getik van het gordelcontrolelampje lichtelijk irritant als je even je jas uit wil trekken of even je auto een meter wilt verzetten.
Verder brand mijn controle lampje voor de verlichting constant en heb ik werkelijk geen idee waar dat aan licht.
Het laatste grote nadeel? Mijn verloofde wil er steeds in rijden :roll:
is dat het lampje bovebn in je dashbord boven je km teller. dat brand tot op het moment dat je geremt hebt. dat is om je remlicht te controleren, (ontbreekt er een lamp gaat het lampje niej uit)
Tip: rem keer voor je wegrijd...
groetjes Tha Kjoew
Ik heb zelf een nieuwe kabel vanaf de accu getrokken en daar het klokje en de radio op aangesloten dus alles werkt wel maar niet zoals het ooit bedoeld is. Misschien moet ik dit maar even in het technische gedeelte van dit forum dumpen.