bij een v40 uit 1996 vallen de sleutels uit elkaar, daarom heb ik een draadloos systeem besteld voor sleutelombouw dit leek goedkoper dan nieuwe sleutels bestellen bij de dealer. de sleutel krijg ik wel passend, maar om een of andere rede start de auto niet meer. Ik heb een "chip" uit de sleutel gesneden en op de nieuwe sleutel geplakt als proef. maar de wagen wil niet starten,
Kan iemand mij vertellen waarom het systeem niet werkt?
Mogelijk heb ik de "chip" beschadigd, zo ja waar kan ik een nieuwe vinden. en werkt deze dan universeel met mijn sleutel. Mogelijk zie ik iets over het hoofd en blijkt het eenvoudig op te lossen.
alvast bedankt
Sleutels V40
-
- 5th Gear member
Ik ben naar een sleutel boer in Leidschendam (winkel centrum Leidschenhage) gereden, die heeft van mijn sleutel een copie gemaakt (incl chip) en zo heb ik dus de oude kapotte originele sleutel (in de kluis) en de nieuwe copie (2x) die alletwee perfect werken. (koste iets van €35,-)
Kennissen maken meer macht dan kennis.....
V40 2.0 16V 1996
Chrysler Voyager 2.4i-16V-SE-LX-MT 2001
Volvo 940 estate 2.3 gl
V40 2.0 16V 1996
Volvo 940 estate 2.3 gl
-
- Starter
zit ik enkel nog met 1 probleem, bij het systeem waarbij ik op afstand de deuren kan ontgrendelen zal ik toch de bestaande "chip" in moeten bouwen, bij de originele sleutel start de auto wel, bij de nieuwe sleutel, waarbij de "chip" (wat is dit eigenlijk voor ding?) direct in de buurt is, start de auto niet, iemand enig iedee wat ik fout doe?
dank
dank
- bart simpson
- Geartronic member
- Contacteer:
Hij moet (toch) door een dealer ingelezen worden
Volvo for life
-
- 5th Gear member
Ik weet niet hoe dat bij jou zit maar het kastje van de afstands bediening (cv)heeft niets met mijn sleutel te maken (V40-2.0-16v.uit96)
Ik kreeg van de dealer uit coulance 1 sleutel omdat ik de auto met twee gammele sleutels had gekocht, dat gaf een heel werk met een monteur in de auto om de code uit te lezen.
Volgens hem kon het los inlezen van de sleutel niet, het is dat ik er bij had stond bij de schoenenboer anders had ik 'm blind geloofd.....
Ik weet verder niet wat jij mis doet, toch maar naar de dealer dan?
Ik kreeg van de dealer uit coulance 1 sleutel omdat ik de auto met twee gammele sleutels had gekocht, dat gaf een heel werk met een monteur in de auto om de code uit te lezen.
Volgens hem kon het los inlezen van de sleutel niet, het is dat ik er bij had stond bij de schoenenboer anders had ik 'm blind geloofd.....
Ik weet verder niet wat jij mis doet, toch maar naar de dealer dan?
Kennissen maken meer macht dan kennis.....
V40 2.0 16V 1996
Volvo 940 estate 2.3 gl
V40 2.0 16V 1996
Volvo 940 estate 2.3 gl