Hier de link: http://koopjes.marktplaats.nl/auto_dive ... 10791.html
Wat denken jullie? Is dit werkend te krijgen? Of is het bouwjaar gebonden, net als de radio's? En zo te zien zit de microfoon er niet bij...past hier iets anders op?

Je hebt dan nodig een andere stuurbedieningsunit maar ook een andere middenconsole unit, die hoorn wijkt af tussen de V70 en de S60.hans anesthesie schreef:Aha...
Ik zag aan het stuurwielgedeelte al wel dat het uit een S60 komt. Alleen dacht ik dat DAT het probleem niet zou gaan vormen. De stuurbediening voor een V70 is immers los verkrijgbaar..
Zonder die (hier niet passende) extra hoorn werkt het niet....hans anesthesie schreef:Ja, precies! en dat maakt het weer kostbaarder. Alhoewel die middenconsole unit ook best wel overbodig is, maar ja, als je het doet moet je het wel netjes en orgineel maken. Dusss laat maar
Er moet software geladen worden, en ze zijn bouwjaar gebonden... makkelijk is dus niet een woord dat direct bij mij op komt borrelen.hans anesthesie schreef:dat lijkt mij ook. Ik ga eerdaags wel eens wat Volvoslopers mailen of ze me verder kunnen helpen.
het is dus een systeem van vastklikken en hoppekee..bellen maar? of moet er (dure) software geladen worden?
En zijn die dingen bouwjaar gebonden of werkt het zonder meer?