Ik moet er morgen toch zijn dus zal eens navragen.
Klopt. Maar dan moet niet iedereen een ander merk gaan noemen. Dan schiet ik er nog niets mee op. Bovendien ben ik erg benieuwd wat er af fabriek gemonteerd wordt op onze V70.Oceanracer schreef:Een dealer is een bedrijf met als doelstelling (zo veel mogelijk) winst maken. Een dealer zal dus eerder banden met een hoge(re) marge monteren. Hij hoeft er immers zelf niet mee te rijden, dus hoeft het (in elk geval wat hem betreft) niet altijd de beste band te zijn. Ik denk dus dat je via het forum een onafhankelijker advies zult krijgen dan bij de dealer.
Beweer ik dan iets anders, joh????Carfreak schreef:Maar ik neem toch aan dat men in de fabriek al rubber monteert of niet?
Gezien je temperament kun je mischien beter op een Alfa overstappen.Oceanracer schreef:Beweer ik dan iets anders, joh????Carfreak schreef:Maar ik neem toch aan dat men in de fabriek al rubber monteert of niet?
Als je in de showroom kijkt bij Volvo zie je veel Volvo's o.a. V70's afgemonteerd met Pirelli. Bij de koop van mijn (gebruikte) Volvo V70 werden er 4 nieuwe Michelin Primacy's gemonteerd. Reed vroeger ook altijd Michelin ,maar dan ander type. Banden voldoen wel, maar zijn niet bijster stil. Mijn vorige Michelin Energy's waren stukken stiller. Ben benieuwd hoe een Pirelli zich gedraagt!Carfreak schreef:Ik sprak vanmiddag iemand die al jaren Volvo rijdt, momenteel een C70 T5 met 285PK, en het viel hem direct op dat er Pirelli's onder mijn auto zitten. Volgens hem de beste keuze onder een Volvo. Ik moet zeggen dat ik ze zelf opmerkelijk stil vind als ik bv op de snelweg rij.
Maar goed, banden zijn toch vaak iets persoonlijks heb ik de afgelopen jaren gemerkt. Heeft natuurlijk ook alles met je eigen rijstijl te maken.