Ik was een aantal weken geleden onze c70 cabrio aan het wassen, toen ik een paar blaasje zag langs het raamrubber van het achterste zijraam links. Ik heb toen het raamrubber aan de kant geschoven en tot mijn grootte verbazing zat er een flinke roestplek onder. :shock: Ik gelijk naar de volvo garage waar ze er foto's van gemaakt hebben voor volvo Nederland en gelijk een afspraak om het te laten repareren.
Ik vind het toch wel raar die roestvlek, de auto is van 1999, heeft net 100000 km gereden en wordt alleen gebruikt met mooi weer en staat de rest van de tijd in een verwarmde garage. Gelukkig hebben we nog carrosserie garantie (96 maanden).
Nu wouden we deze week onze auto weer op gaan halen bij de garage maar deze was nog niet klaar. Ze hadden voor de zekerheid de auto maar helemaal gecheckt en ook de andere kant onder het raamrubber was aan het roesten!!!! :shock:

. Super van de garage dat ze de hele auto langs lopen. Maar ik vind het toch niet normaal dat een volvo van 7 jaar en nooit in de regen staat zo aan het roesten is......
Ik raad iedereen dus aan eens goed onder de raamrubbers te kijken voordat je garantie verloopt.