Rij nu een paar maanden in de S40, Vindt de stoel zitting wat smal en te kort en de hele stoel mag eigenlijk iets meer naar achteren kunnen. (En dan mijn stuur iets meer naar mij toe....)

Da was ut

Och, beeld u eens in dat je 1m96 zou zijnvOlOv schreef:1 meter 80 :oops:
...maar wel weer lange benen vandaar
En het stuur dus wat verder naar me toe (dan nu kan)Znef schreef: ...Maar verder naar achter voor uw benen? Ik zit op het 2e laatste 'tandje' en best comfortabel. Als ik mij verder naar achter zet, moet ik mijn armen strekken om mijn stuur vast te nemen en dat is echt niet aan te raden om goed te rijden....
Have been there, have done that :eeeeek:s80 1999 schreef:hehe hou nou maar op:P is erg koud als je dat is overkomenof net op het (te) laat(ste) moment en je nog wil proberen om het tegen te houden zodat het niet naar binnen valt. en dan met resultaat ijskoude handen heb en natte broek en je zelf voor je kop kan slaan en je een uur mopperend in de auto zit
Ja, inderdaad, het rijdt gewoon veel betervOlOv schreef:En het stuur dus wat verder naar me toe (dan nu kan)Znef schreef: ...Maar verder naar achter voor uw benen? Ik zit op het 2e laatste 'tandje' en best comfortabel. Als ik mij verder naar achter zet, moet ik mijn armen strekken om mijn stuur vast te nemen en dat is echt niet aan te raden om goed te rijden....
Ligt ook wel weer aan mij hoor, ik heb dat namelijk in bijna elke auto. (de 1-serie niet bv, maar dat model ziet er dan weer uit alsof er een te dikke vent in heeft gezeten :twisted: )
Het stuur mag van mij atijd wel iets verder naar me toe kunnen. Ik wil het stuur het liefst dichtbij hebben staan (rally-like). Niet omdat ik dat stoer vind ofzo, maar het rijdt gewoon beter.
Waarom geen stoelverwarming erin?HANS144 schreef:Ik heb eerst eens een paar weken met mijn 144 gereden.
Het is namelijk mijn eerste Volvo.
Nu heeft de vorige eigenaar er leren stoelen ingezet uit een 164. Dat staat echt hartstikke mooi, maar ik moet zeggen dat ik toch eigenlijk liever stof of pullman heb :roll:
Ik weet dat velen het niet met mij eens zullen zijn, maar ik vind het maar heel erg koud dat leer.
De stoelen zelf overigens zitten heel erg goed!!!
Even matjes halen, bekleding optillen, matjes eronder en draadjes aansluiten... (simpel gezegt)HANS144 schreef:Achteraf inbouwen???
Kan dat?? Is dat moeilijk?? Hoeveel kost dat?? :roll:
ik zal morgen eens kijken :roll:bart simpson schreef:Even matjes halen, bekleding optillen, matjes eronder en draadjes aansluiten... (simpel gezegt)HANS144 schreef:Achteraf inbouwen???
Kan dat?? Is dat moeilijk?? Hoeveel kost dat?? :roll:
Zitten er trouwens geen verwarmingsmatjes in?