Ja dat is echt lachen! Vooral als je wel eens van die jonge gasten ziet stunten dan even snel gas er op en er naar toe rijden, ze weten ineens de regels van het verkeer als ze je zien naderen in hun achteruitkijkspiegel....joku schreef:Ik heb wel eens een (gekregen) fluor gele jas met streepje op de mouw aan in de auto.
Als je met jas aan in mijn grijze s60 zit gaan heel veel mensen plotseling van het gas af....erg grappig. Waarschijnlijk ook door mijn gezuignapte tomtom op de voorruit.![]()
Heb je dat ook met die witte?
Verkoopwaarde S60D5 bj 2002
-
- 2nd Gear member
-
- 2nd Gear member
Inmiddels is er voor mij een nieuwe auto besteld, helaas geen Volvo maar ben er zeker heel blij mee.
Deze houden we nog even tot we weten wat we er privé bij willen. Ondertussen blijft hij natuurlijk wel te koop want we willen privé ook graag een jonge auto blijven rijden. Wellicht een S60 op benzine omdat de nieuwe auto een diesel is geworden.
Deze houden we nog even tot we weten wat we er privé bij willen. Ondertussen blijft hij natuurlijk wel te koop want we willen privé ook graag een jonge auto blijven rijden. Wellicht een S60 op benzine omdat de nieuwe auto een diesel is geworden.
S60 D5 bouwjaar 2002, wat een heerlijke auto!
Nu een XC70 D5 AWD uit 2006
Nu een XC70 D5 AWD uit 2006