De "versnellingsbaksteun"

Alles over de 440 / 460
Plaats reactie
MaxNL
1st Gear member

Hallo,

is er iemand die mij meer informatie kan geven over hoe ik de versnellingsbaksteun vervang en meer belangrijk nog, hoe ik aan een nieuwe kom voor de volvo 440 CVT automaat! Ik heb de sloperijen in de omgeving al afgebeld en de dealer zoekt 'm nu voor me op, maar iemand 'toevallig' nog iets over?

en dus, waar zit hij precies, en hoe vervang ik 'm (krijg volgende week mijn vraagbaak binnen maar wilde 'm dit weekend wel graag vervangen) alvast bedankt!

groetjes Michael
MaxNL
1st Gear member

Klopt het dat die dr zo uit moet zien? (ook voor CVT?)

Afbeelding
Bron: scandcar.nl
(@Moderator. mag ik zo foto's doorlinken? zo niet laat me even iets weten en excuses dan)
Iroll
6th Gear member

Geen idee hoe die eruitziet voor een CVT maar check eerst of die eronder zit gescheurd/vervormd is. Schaf eerst een manual aan voordat je aan deze klus begint, het liefste een origineel Volvo manual, blijf liever af van Haynes (book of lies..). Daar staat veel onzin in. Voor een handbak is het een rotklus, zal wel niet veel anders zijn voor de CVT...
MaxNL
1st Gear member

bedoel je dat die vraagbaak niet goed is?? heb 'm al besteld namelijk? heb hiervoor 'n mercedes 190D gehad (jaja verschrikkelijk I know maar da ding reed heerlijk :P) en daar was die vraagbaak ook heel goed van...

groetjes
Iroll
6th Gear member

Ik heb een Haynes voor mijn 1800ES en die is ook goed. Maar van de 400 serie klopt er een heleboel niet. Op het 480europe forum hebben ze het zelfs de bovenstaande bijnaam "The book of lies""gegeven.
Plaats reactie

Terug naar “De Volvo 440 - 460 series algemeen”