Ik noem een voorbeeld, mijn vader had een hanekam nodig voor zijn 740, hij laat altijd zijn auto's onderhouden bij een vakgarage uit Leidschendam, die heeft dat specifieke onderdeel niet dus moet het bij de Volvo garage zien te halen, uiteraard

hebben we daar twee van in Leidschendam (een tegenwoordig in Den Haag ivm gemeente grens wijziging), de een zegt keihard: valt niet meer te leveren en de ander heeft 'm op de "plank" liggen.
De tweede dealer/garage (waar ik mijn auto vandaan heb) heeft zeer kundig personeel, ik kom/kwam er niet alleen prive maar ook zakelijk, tuurlijk zijn ze niet goedkoop maar ze weten wel de oplossing voor de problemen waar ik/mijn pa tegen aanlopen/liepen. En als je een (spoedeisend) probleem heb willen ze ook wel even schuiven op de brug dat ze even snel kijken.
Niet iedereen hier is enthousiast over deze laatste dealer maar ik wel, is dat dan subjectief of objectief zeg het maar, het zijn toch ervaringen van mensen die tellen.
Mbt tot het salaris van de monteurs, tuurlijk is dat (te)laag maar mensen (zoals bijvoorbeeld ik) die elke dag de problemen van een ander moeten oplossen en alleen maar gezeik over zich heen krijgen worden ook vet onder betaald voor de risico's die ze lopen en die mogen dan niet eens bijbeunen op het eigen vakgebied wat de gemiddelde automonteur wel doet/kan/mag en waardoor het salaris wel bij gespijkerd wordt/kan worden)
Je hoort mij verder niet klagen want ik vind mijn werk mooi en afwisselend maar zoals ik hier al eerder had vermeld je zit op verjaardagen pas echt voor L*L als mensen weten wat voor werk je doet en wat daar aan overhoud.