Bij de eerste keer starten als de motor koud is lukt het starten niet meteen. Na even 'hoesten' slaat hij aan en komt er een flinke wolk uit de uitlaat.
Het gaat om een v70 classic 2.5 D uit 2000 en heb een splinternieuwe VARTA accu
Weet iemand wat dit is?
problemen met starten
-
- 1st Gear member
- Berichten: 16
- Lid geworden op: 20.02.2007 - 19:26
- Contacteer:
Hallo,
Kan van alles zijn.
Staat de inspuitpomp goed afgesteld in de basis?
Hoe start hij bij warme motor?
Die flinke wolk duid er op dat het iedergeval geen lucht is in het brandstofsysteem.
Hoeveel kilometers heeft uw auto er op zitten?
groeten,
marco
www.fasttech.nl
Kan van alles zijn.
Staat de inspuitpomp goed afgesteld in de basis?
Hoe start hij bij warme motor?
Die flinke wolk duid er op dat het iedergeval geen lucht is in het brandstofsysteem.
Hoeveel kilometers heeft uw auto er op zitten?
groeten,
marco
www.fasttech.nl
-
- 1st Gear member
- Berichten: 21
- Lid geworden op: 09.09.2007 - 16:25
- Locatie: Emmeloord
Hallo,
is het plotseling op getreden? Anders vermoed ik dat het probleem in het gloeisysteem zit, heb het zelfde gehad er waren 3 gloeibougies die hun werk niet meer deden, vervangen en het probleem was opgelost
groeten
is het plotseling op getreden? Anders vermoed ik dat het probleem in het gloeisysteem zit, heb het zelfde gehad er waren 3 gloeibougies die hun werk niet meer deden, vervangen en het probleem was opgelost
groeten
-
- 1st Gear member
- Berichten: 10
- Lid geworden op: 24.11.2007 - 23:41
Het lijkt alleen te gebeuren als de auto koud is. ALs hij warm is kan ik probleemloos starten. De auto heeft 379.000 gereden!
Het probleem is 3 weken geleden begonnen. Het is overigens geen groot probleem want ik krijg hem altijd snle weer aan, maar het hoort toch niet volgens mij.
Het probleem is 3 weken geleden begonnen. Het is overigens geen groot probleem want ik krijg hem altijd snle weer aan, maar het hoort toch niet volgens mij.
- Marc O.
- 5th Gear member
- Berichten: 1662
- Lid geworden op: 30.10.2005 - 10:06
- Locatie: Tilburg
Ik zou om te beginnen de pomp laten afstellen. Is relatief goedkoop. Als dat niet helpt zou je aan de gloeipluggen kunnen denken.
...The Nile isn't just a river in Africa....
854 2.5 20v (1995)
S60 D5 (2003)
V70 Classic 2.4 20v 170pk (1999)
S80 T6 (1998)
945 LPT (1998)
855 T-5 AT (1995)
V70 T5 MT (1999)
V70 R AT (1998)
744 GLE (1984, eigen Zweedse import)
V70 D5 AWD (2007, eigen Oostenrijkse import)
854 2.5 20v (1995)
S60 D5 (2003)
V70 Classic 2.4 20v 170pk (1999)
S80 T6 (1998)
945 LPT (1998)
855 T-5 AT (1995)
V70 T5 MT (1999)
V70 R AT (1998)
744 GLE (1984, eigen Zweedse import)
V70 D5 AWD (2007, eigen Oostenrijkse import)