Naya aangezien ik vorig weekend dus me kachelradiateur lek had is er overal koelvloeistof over de vloer heen gekomen en interieur, nu heb ik het meeste (hoop alles) opgeruimd alleen die geur hangt nog steeds in de auto..
iemand een idee hoe ik die kan wegkrijgen??
hoor het graag.
Gr Arnold
Geur verwijderen
- V70ORD5
- 4th Gear member
Pak zure melk, of een natte langharige hond....
Ionisator schijnt wel te werken tegen vervelende luchtjes.
Anders je binnenbekleding zoveel mogelijk verwijderen.
Zorg er in ieder geval voor dat de boel droog is. Dus kachel goed heet stoken. Als je een garage hebt, zet hem daar dan in met een kachel aan en de ramen/deuren open.
Ionisator schijnt wel te werken tegen vervelende luchtjes.
Anders je binnenbekleding zoveel mogelijk verwijderen.
Zorg er in ieder geval voor dat de boel droog is. Dus kachel goed heet stoken. Als je een garage hebt, zet hem daar dan in met een kachel aan en de ramen/deuren open.
XC60 T8 2024
V40 D3 Nordic+ Luxury Pano 2018 V60 T3 Geartronic Polar+ Business edition 2018 Audi A3 1.4 TFSI 2013 Volvo V70 D5 185PK ED-II 2005
V40 D3 Nordic+ Luxury Pano 2018 V60 T3 Geartronic Polar+ Business edition 2018 Audi A3 1.4 TFSI 2013 Volvo V70 D5 185PK ED-II 2005
-
- 2nd Gear member
Nadat je alles goed hebt schoongemaakt, zet je een ozon apparaat in de auto en die laat je een aantal uren erin staan. Dit apparaat werkt ook bij sigareten geur.
Je kunt ze vaak wel huren bij schoonmaak bedrijven.
Je kunt ze vaak wel huren bij schoonmaak bedrijven.
v 70 Classic nautic blue pearl MOI groetn oet Grunn
- J
- 3rd Gear member
eerder bij een brand en roetschade bedrijf, of de betere bouw verhuurder (huur center is er een)
word inderdaad gebruikt bij brand en roetschade, en om lijkenlucht uit gebouwen te krijgen
ozon is bijzonder giftig, wel goed luchten na gebruik!
succes
word inderdaad gebruikt bij brand en roetschade, en om lijkenlucht uit gebouwen te krijgen
ozon is bijzonder giftig, wel goed luchten na gebruik!
succes
Black Sheep: There's always one crazy motherfucker in the family