Handzender 960
- Dicks740
- 2nd Gear member
De handzender die standaard bij de 960 gebruikt wordt, je weet wel zo een langwerpig grijs kastje, is er niet een ander model/type/soort handzender die je ook kan inleren? Die langwerpige grijze kastjes zijn haast niet meer verkrijgbaar!
Je Moet nooit harder rijden dan je engelbewaarder kan vliegen.
Volvo 740 2.3 benzine uit 1991.
Volvo 740 2.3 benzine uit 1991.
-
- 2nd Gear member
- Contacteer:
Ik heb een nieuw omhulsel gekocht voor 10 euro op marktplaats bij Volvo onderdelen, daar zet ik de ingewanden van mijn oude in, zodat ik weer twee goede heb.
Misschien heeft die jongen er nog wel meer, moet je ven kijken
Misschien heeft die jongen er nog wel meer, moet je ven kijken
-
- 2nd Gear member
- Contacteer:
-
- 2nd Gear member
- Contacteer:
Ik vermoed dat hij er meer heeft.
Ik heb 1 betaald, heb um nog niet binnen, vannacht is het geld net overgemaakt n.l.
Maar meestal zijn alleen de buitenaknten kapot, althans ik heb er 3, 1 hagelniuwe en twee die van plakband in elkaar hangen, waarvan dus dat stuk ook af is waarmee je ze aan een slutelbos doet.
En deze zijn heel, ik heb ze al vaker los gehad, en kun je gewoon overzetten.
Ik heb 1 betaald, heb um nog niet binnen, vannacht is het geld net overgemaakt n.l.
Maar meestal zijn alleen de buitenaknten kapot, althans ik heb er 3, 1 hagelniuwe en twee die van plakband in elkaar hangen, waarvan dus dat stuk ook af is waarmee je ze aan een slutelbos doet.
En deze zijn heel, ik heb ze al vaker los gehad, en kun je gewoon overzetten.
-
- 2nd Gear member
- Contacteer:
Ik heb de mijne binnen, hij is goed.
Ik heb voor jou een handzender t.k.g. gezet, als ik respons krijg laat ik het je weten, je weet maar nooit, hij moet gewoon zijn, en je bent maar 1 lezer nodig.
Op die wijze scharrel ik zo vaak wat bij elkaar
Ik heb voor jou een handzender t.k.g. gezet, als ik respons krijg laat ik het je weten, je weet maar nooit, hij moet gewoon zijn, en je bent maar 1 lezer nodig.
Op die wijze scharrel ik zo vaak wat bij elkaar
-
- 2nd Gear member
- Contacteer:
Graag gedaan
Ik heb mijn kastje net binnen gekregen zier er als nieuw uit, en kan aan de sleutelbos van mijn vrouw.
Concreet als deze jongen uit Den Haag, D.L. Budai (Dennis) vaker wat te koop heeft staan, het is een eerlijk adres.
Ik heb mijn kastje net binnen gekregen zier er als nieuw uit, en kan aan de sleutelbos van mijn vrouw.
Concreet als deze jongen uit Den Haag, D.L. Budai (Dennis) vaker wat te koop heeft staan, het is een eerlijk adres.
-
- 2nd Gear member
- Contacteer:
Kijk eens wat ik voor je heb?
Ja, je leest het goed, je kan er 1 kopen voor weinig!
Wil je hem, mail me me dat , dan mail ik je de mail door!!!!
Gewoon ""te koop gevraagd""zetten dus, had ik ook gedaan, maar ik ben um niet nodig.
Copy and paste
===============
Hallo mijnheer deze heb ik nog liggen prijs 21.- euro incl porto kosten ( bij betaling voor af ) mvg Jeroen
Deze reactie is afkomstig van:
Naam: Jeroen
E-mailadres: xxxxxx
Als u deze e-mail als spam wilt melden, stuur dit bericht dan door naar spam@marktplaats.nl.
Belangrijk bericht van Marktplaats.nl: Tips voor Veilig Handelen
Kopen en verkopen via internet is handig, voordelig en heel erg leuk. Het is echter wel belangrijk om veilig te handelen. Maak nooit grote bedragen over naar iemand die u niet kent. Bij grote bedragen is het ALTIJD de moeite waard om bij de verkoper langs te gaan en het product persoonlijk te inspecteren. Wees voorzichtig als een koper meer biedt dan de vraagprijs, wil betalen met een cheque of woonachtig is in het buitenland. Wij adviseren u geen gebruik te maken van Western Union, HSBC bank, BidPay en MoneyGram als u zaken doet met een onbekende en raden u af artikelen op te sturen naar het buitenland. Lees hier meer over veilig handelen op Marktplaats.nl
--------------------------------------------------
De advertentie:
Groep: Auto diversen
Rubriek: Onderdelen | Volvo
Advertentienummer: 13324297113
Gezocht: Gevraagd nog goede afstandsbediening Volvo 940 , Guard 1
Prijs: N.o.t.k
----
Wie heeft er nog zo'n kastje liggen.
Die grijze
In de winkel zijn ze niet meet te koop.
----
Naam: Huls
E-mail: henk.huls@home.nl
Datum: 04-12-07
Link naar advertentie: http://link.marktplaats.nl/133242971
Deze advertentie opnieuw bovenaan de rubriek?
- Bel naar: 0900-41 11 111 (€ 1,30 per gesprek).
- Toets de code in: 5618016
Ja, je leest het goed, je kan er 1 kopen voor weinig!
Wil je hem, mail me me dat , dan mail ik je de mail door!!!!
Gewoon ""te koop gevraagd""zetten dus, had ik ook gedaan, maar ik ben um niet nodig.
Copy and paste
===============
Hallo mijnheer deze heb ik nog liggen prijs 21.- euro incl porto kosten ( bij betaling voor af ) mvg Jeroen
Deze reactie is afkomstig van:
Naam: Jeroen
E-mailadres: xxxxxx
Als u deze e-mail als spam wilt melden, stuur dit bericht dan door naar spam@marktplaats.nl.
Belangrijk bericht van Marktplaats.nl: Tips voor Veilig Handelen
Kopen en verkopen via internet is handig, voordelig en heel erg leuk. Het is echter wel belangrijk om veilig te handelen. Maak nooit grote bedragen over naar iemand die u niet kent. Bij grote bedragen is het ALTIJD de moeite waard om bij de verkoper langs te gaan en het product persoonlijk te inspecteren. Wees voorzichtig als een koper meer biedt dan de vraagprijs, wil betalen met een cheque of woonachtig is in het buitenland. Wij adviseren u geen gebruik te maken van Western Union, HSBC bank, BidPay en MoneyGram als u zaken doet met een onbekende en raden u af artikelen op te sturen naar het buitenland. Lees hier meer over veilig handelen op Marktplaats.nl
De advertentie:
Groep: Auto diversen
Rubriek: Onderdelen | Volvo
Advertentienummer: 13324297113
Gezocht: Gevraagd nog goede afstandsbediening Volvo 940 , Guard 1
Prijs: N.o.t.k
----
Wie heeft er nog zo'n kastje liggen.
Die grijze
In de winkel zijn ze niet meet te koop.
----
Naam: Huls
E-mail: henk.huls@home.nl
Datum: 04-12-07
Link naar advertentie: http://link.marktplaats.nl/133242971
Deze advertentie opnieuw bovenaan de rubriek?
- Bel naar: 0900-41 11 111 (€ 1,30 per gesprek).
- Toets de code in: 5618016
-
- 2nd Gear member
- Contacteer:
Wil ik nog een stukkie vertellen over de batterij-en die in een AB gaan
(Heb van mij vandaag net opnieuw voorzien, en de andere even ingelzen)
Battereij-en bij de horlogeboer kosten -betaalde ik toen ik de auto net had- 4 euro per stuk, en er gaan er 4 in 1 AB
Maar als je de Renate 391 Silver 1,55 volt (SR1120W) betseld bij www.conrad.com, doe kosten daar ca 1 euro stuk, daar doen ze het net zo goed op.
(Heb van mij vandaag net opnieuw voorzien, en de andere even ingelzen)
Battereij-en bij de horlogeboer kosten -betaalde ik toen ik de auto net had- 4 euro per stuk, en er gaan er 4 in 1 AB
Maar als je de Renate 391 Silver 1,55 volt (SR1120W) betseld bij www.conrad.com, doe kosten daar ca 1 euro stuk, daar doen ze het net zo goed op.
-
- 2nd Gear member
- Contacteer:
960 is reeds voorzien
Ik zelf ook 3 goede
Ik weet nog twee goede complete te koop voor ca 20 euro, kreeg reactie's opd e adv.
Wie zoekt er nog een paar?
Die kan me mailen en krijgt de gegevens van de aanbieder.
Ik zelf ook 3 goede
Ik weet nog twee goede complete te koop voor ca 20 euro, kreeg reactie's opd e adv.
Wie zoekt er nog een paar?
Die kan me mailen en krijgt de gegevens van de aanbieder.
-
- 1st Gear member
Bij een van mijn grijze kastjes was het LEDje defect. Heb er inmiddels een nieuwe ingesoldeerd en die werkt, maar ik kon die LEDjes alleen maar per vijf stuks tegelijk bestellen.
Wie er eentje hebben wil stuurt mij maar een PM.
Wie er eentje hebben wil stuurt mij maar een PM.
- volvo 960R
- 3rd Gear member
Ik heb er ook nog 1 nodig.
Als ik er zo 1 heb, hoe moet ik hem dan instaleren ?
Als ik er zo 1 heb, hoe moet ik hem dan instaleren ?
-
- 2nd Gear member
- Contacteer:
Zie PB /PM heb je er 1 doorgemaild welke ik aangeboden kreeg voor 15 euro
Installeren niet uitkomen? Dan even laten weten, ik heb de handleiding en daar kan ik een PDF bestand van maken, hebben misschien wel meer mensen wat aan, hij zat nog bij mijn auto toen ik hem kocht n.l.
La maar weten, misschien heeft die verkoper er ook wel een handleiding bij, je weet maar nooit
Installeren niet uitkomen? Dan even laten weten, ik heb de handleiding en daar kan ik een PDF bestand van maken, hebben misschien wel meer mensen wat aan, hij zat nog bij mijn auto toen ik hem kocht n.l.
La maar weten, misschien heeft die verkoper er ook wel een handleiding bij, je weet maar nooit
-
- 1st Gear member
http://flickr.com/photos/dtchbrt/?saved=1
Hierboven enkele foto's van het zelfgerepareerde 'grijze kastje'.
Niet de elegantste oplossing maar het is wel effectief,
zolang ik nog geen nieuwe kastjes heb.
(De overige foto's betreffen een van mijn andere auto's, ik weet nog niet precies hoe je foto's moet organiseren).
Hierboven enkele foto's van het zelfgerepareerde 'grijze kastje'.
Niet de elegantste oplossing maar het is wel effectief,
zolang ik nog geen nieuwe kastjes heb.
(De overige foto's betreffen een van mijn andere auto's, ik weet nog niet precies hoe je foto's moet organiseren).
-
- 2nd Gear member
- Contacteer:
Voor 10 - 20 euro heb je een andere Bert.
Ik had um ten einde ook zo opgekalefaterd, maar op denk duur valt ie vanzelf helemaal uit elkaar, toen een hagelnieuwe gekocht, en daarna kwam ik erachter dat er middels marktplaats meer dan genoeg te koop zijn tussen de 10 en 20 euries
Ik had um ten einde ook zo opgekalefaterd, maar op denk duur valt ie vanzelf helemaal uit elkaar, toen een hagelnieuwe gekocht, en daarna kwam ik erachter dat er middels marktplaats meer dan genoeg te koop zijn tussen de 10 en 20 euries
-
- 2nd Gear member
- Contacteer:
Hoe zo'n ding te installeren;
Download hier dit bestand dat is mijn oude net ingescande boekje van het alarm.
Webmasters, hier is niks illegaals aan volgens mij, want het is nergens te koop, alleen maar te krijgen, danwel wordt bijgeleverd bij iets wat niet meer te koop is. Als ik het fout heb, hoor ik het graag.
Ik hoop dat er iemand een plezier mee doe, ik laat um een poosje staan, staat op mijn eigen pc in een hoekje, en moest um toch inscannen om um voor de toekomst leesbaar te houden.
@ Bij het download, ga met de muis op het blauwe gedeelte staan en klik dan op je rechter muisknop, en doe opslaan als..
Download hier dit bestand dat is mijn oude net ingescande boekje van het alarm.
Webmasters, hier is niks illegaals aan volgens mij, want het is nergens te koop, alleen maar te krijgen, danwel wordt bijgeleverd bij iets wat niet meer te koop is. Als ik het fout heb, hoor ik het graag.
Ik hoop dat er iemand een plezier mee doe, ik laat um een poosje staan, staat op mijn eigen pc in een hoekje, en moest um toch inscannen om um voor de toekomst leesbaar te houden.
@ Bij het download, ga met de muis op het blauwe gedeelte staan en klik dan op je rechter muisknop, en doe opslaan als..
- volvo 960R
- 3rd Gear member
@Hulzie,
Ik zal je vandaag even bellen.
Ik zal je vandaag even bellen.
-
- 2nd Gear member
- Contacteer:
Het nummer in de PB is het nummer van iemand die het ding te koop heeft, die had die mail naar mij gestuurd, dat is niet mijn nummer dus.
En ik had die mails weer bewaard voor iemand die er ook 1 zocht, daar ik er lucht van kreeg dat ze haast uit de markt waren, voor jullie dus!!
(je mag mijn nummer wel hoor, daar niet van)
En ik had die mails weer bewaard voor iemand die er ook 1 zocht, daar ik er lucht van kreeg dat ze haast uit de markt waren, voor jullie dus!!
(je mag mijn nummer wel hoor, daar niet van)