C30 "Oceanrace" 2.0 in Dld voor € 20.000

De opvolger van P1800 en 480
Oceanracer
Geartronic member

Boefjes :D
Volvo V70 1999 TDI Nautic Blue
Volvo V70 2002 2.4 Ocean Race
Poolrev
5th Gear member

Het kan wel kloppen, die prijs. Het betreft nl. een Amerikaanse uitvoering van de C30. En die is qua aanschafprijs heel erg veel goedkoper dan een Europese :wink: .
bart simpson
Geartronic member
Contacteer:

Poolrev schreef:Het kan wel kloppen, die prijs. Het betreft nl. een Amerikaanse uitvoering van de C30. En die is qua aanschafprijs heel erg veel goedkoper dan een Europese :wink: .
tel je daar dan de basisinvoerrechten bij, de rest BPM en de BTW is deze ineens volstrekt oninteressant
Blackflash
2nd Gear member

Poolrev schreef:Het kan wel kloppen, die prijs. Het betreft nl. een Amerikaanse uitvoering van de C30. En die is qua aanschafprijs heel erg veel goedkoper dan een Europese :wink: .
maar niet met een gewoon Duits kenteken. Amerikanen in duitsland voeren speciale kentekenplaten (altijd klein) en vaak met spciale codes.

maar stuur gerust een mail en ga er op in! alleen niet piepen als je je geld kwijt bent
MY21 XC40 T5 R-design, Bursting Blue
bart simpson
Geartronic member
Contacteer:

Blackflash schreef:
maar niet met een gewoon Duits kenteken. Amerikanen in duitsland voeren speciale kentekenplaten (altijd klein) en vaak met spciale codes.

maar stuur gerust een mail en ga er op in! alleen niet piepen als je je geld kwijt bent
ik ging er van uit dat dit een voorbeeld foto betrof.
Poolrev
5th Gear member

Blackflash schreef:

Nope, ze rijden ook met deze kentekens rond, ga maar eens kijken op het C30 forum www.c30world.com . Daar staan er ook een paar :wink: . Ook is het mogelijk dat de eigenaar deze heeft ingevoerd vanuit de USA doordat hij/zij daar gewoond heeft... Ik vind 't nogal kort door de bocht direct te reageren dat 't oplichters zijn, zonder ook maar enige grond, alleen op basis van de prijs en kenteken.

En daarbij, ik heb totaal geen interesse, de mijne is een paar weken terug al besteld door m 'n dealer :wink: .
Oceanracer
Geartronic member

Poolrev schreef:... Ik vind 't nogal kort door de bocht direct te reageren dat 't oplichters zijn, zonder ook maar enige grond, alleen op basis van de prijs en kenteken ...
Op basis van de prijs, kenteken en ervaring met andere aanbieders kom je soms tot soortgelijke conclusies.
Volvo V70 1999 TDI Nautic Blue
Volvo V70 2002 2.4 Ocean Race
Blackflash
2nd Gear member

Poolrev schreef:
Blackflash schreef:

Nope, ze rijden ook met deze kentekens rond, ga maar eens kijken op het C30 forum www.c30world.com . Daar staan er ook een paar :wink: . Ook is het mogelijk dat de eigenaar deze heeft ingevoerd vanuit de USA doordat hij/zij daar gewoond heeft... Ik vind 't nogal kort door de bocht direct te reageren dat 't oplichters zijn, zonder ook maar enige grond, alleen op basis van de prijs en kenteken.

En daarbij, ik heb totaal geen interesse, de mijne is een paar weken terug al besteld door m 'n dealer :wink: .
gefeliciteerd met je nieuwe C30 die je gekocht hebt. Daar ga je zeker plezier van kirjgen

en over dat kort door de bocht, de prijs op internet is nu juist waar de meeste mensen voor gaan. Het is gewoon bekend dat met hele lage prijzen en relatief nieuwe voertuigen iets aan de hand is, meestal zijn het nigerianen. Als er al een eerlijke tussenzit is het niet handig omdat via Ebay en Marktplaats etc te doen. Ik zit veel op motor-forums van diverse pluimage en daar is het een breed bekend fenomeen. Voertuigen in andere landen en makkelijk geld overmaken en een paar dagen bedenktijd, die grappen en grollen zijn allemaal al de revue gepasseerd en zo crimineel als de pest. Als je er niet mee bekend bent, komt het misschien wat belerend over maar het is echt 99% crimineel wat zich daar afspeelt.
Guestuser

hoe dan ook: ik zou me niet lekker voelen in een goedkope c30 ;-) Mag wel wat kosten hoor een beetje rijplezier ;-)
Poolrev
5th Gear member

Blackflash schreef:Als je er niet mee bekend bent, komt het misschien wat belerend over maar het is echt 99% crimineel wat zich daar afspeelt.
Ik snap je standpunt volledig, alleen het punt om zonder dat je contact hebt gehad (ook al is 't maar 1 mail) met de aanbieder direct te roepen dat 't een oplichter is, daar gaat 't mij om.
Ik ben een meer dan ervaren koper en verkoper van allerlei spullen (vooral op auto(-accessiores)-gebied) via sites als Marktplaats en Ebay, dus ik roep 't niet omdat ik er niet bekend mee ben. Ik ben juist heel erg kritisch en heb op basis van een aantal zaken heel erg snel door of 't oplichters zijn ja of nee. En daarom, een eerste email zegt al heel erg veel en met een mailadres van de aanbieder kan je al heel veel uitvogelen over de aanbieder :wink: .

Goed, ik heb m'n punt wel gemaakt en zal 't bij deze laatste reactie hierover laten :wink: .
Blackflash
2nd Gear member

Poolrev schreef:

Goed, ik heb m'n punt wel gemaakt en zal 't bij deze laatste reactie hierover laten :wink: .
oke, hand erop, gaan we weer lekker in onze C30 rijden.
Plaats reactie

Terug naar “C30”