Tik in rempedaal.
- Fredhead
- Geartronic member
- Berichten: 27374
- Lid geworden op: 28.08.2007 - 10:40
- Locatie: Drenthe
Niet ergens een elektrische storing?
Heb in ieder geval nog nooit eerder over deze klacht gehoord.
Ben je er ook al mee naar een garage geweest?
Heb in ieder geval nog nooit eerder over deze klacht gehoord.
Ben je er ook al mee naar een garage geweest?
'07 Mitsubishi Pajero GLX Intense 3.2 Di-D
Led verstralers | Led werklampen | Anderson aansluiting | Dubbele accu | BF Goodrich AT2 | EGR mod | Traction control mod | Olie catchtank | Honda sproeiers
'60 Fordson Dexta smalspoor
Zij: '10 Renault Master MK2 T33 DCi 120 campervan
Ex-Volvo's '03 S60 D5, '04 V50 2.0D, '07 S60 2.4D
Led verstralers | Led werklampen | Anderson aansluiting | Dubbele accu | BF Goodrich AT2 | EGR mod | Traction control mod | Olie catchtank | Honda sproeiers
'60 Fordson Dexta smalspoor
Zij: '10 Renault Master MK2 T33 DCi 120 campervan
Ex-Volvo's '03 S60 D5, '04 V50 2.0D, '07 S60 2.4D
- steven460
- 5th Gear member
- Berichten: 1009
- Lid geworden op: 18.08.2007 - 16:06
- Locatie: Almelo
- Contacteer:
is het de ABS pomp die een slag maakt?
Dan zou ik met hoogste voorzichtiheid naar een volvo garage gaan.
Dat zou pure afbreukdoen aan Volvo als het elektrische verbruik door een ruitenwissermotor de abs pomp een kick doet geven.
Dan zou ik met hoogste voorzichtiheid naar een volvo garage gaan.
Dat zou pure afbreukdoen aan Volvo als het elektrische verbruik door een ruitenwissermotor de abs pomp een kick doet geven.
Ik denk aan ruimte op één (of beide) ruitenwisserarm-as.
Deze "slaat om" en geeft dit door aan de carrosserie en viceversa aan het rempedaal.
Voel maar eens of er speling op zit.
Deze "slaat om" en geeft dit door aan de carrosserie en viceversa aan het rempedaal.
Voel maar eens of er speling op zit.
-
- 2nd Gear member
- Berichten: 160
- Lid geworden op: 29.09.2007 - 20:33
Alex,
Late reactie., maar je had gelijk. dit was de ruitenwisseras van de motor.
De moer raakte net niet het konisch gedeelte, zodat de arm van de ruitenwisser los op de as kwam te zitten.
Oplossing: passend ringetje onder de moer, zodanig, dat deze over het conisch gedeelte valt.
Prima oplossing, nadien loopt de ruitenwisser weer prima.
Late reactie., maar je had gelijk. dit was de ruitenwisseras van de motor.
De moer raakte net niet het konisch gedeelte, zodat de arm van de ruitenwisser los op de as kwam te zitten.
Oplossing: passend ringetje onder de moer, zodanig, dat deze over het conisch gedeelte valt.
Prima oplossing, nadien loopt de ruitenwisser weer prima.