Ergens deze week krijgen we 'm: onze V70N uit 03. Zit me in te lezen over mogelijke upgrades, en dacht zelf als eerste aan:
- Xenon
- PDC
- Navigatie (aftermarket)
- Regensensor
- Carkit
Hebben jullie tips over dingen die ik beter eerder of later kan doen? Heb al gelezen dat bij Xenon aftermarket heel goed kan - moet dan alleen even gaatje boren (=kan ik evt. dat ding ook gewoon kopen zonder dat ik n gat hoef te boren) PDC idem dito: gewoon betere qualiteit aftermarket kopen, zelf inbouwen in een dag (=zal dus nog wel even duren)
Carkit wil ik wel haast mee maken, en zal ws. een parrot worden. Is het relevant dat ik misschien ook een iMiv wil gaan kopen? Bij voorbaad dank!
Tips?
- Ben
- Executive Member
- Contacteer:
iMIV absoluut!
Alleen al voor de iPOD en desgewenst ook voor de achteruitrijcamera en TV-tuner die er op kan worden aangesloten.
Alleen al voor de iPOD en desgewenst ook voor de achteruitrijcamera en TV-tuner die er op kan worden aangesloten.
Volvohistorie: 244-245-440-850-V70-V70-S60-XC70-XC70-245-S70-V70
-
- 1st Gear member
Er lijken nu wel trainingswieltjes onder te zitten. 15" :roll:glitz schreef:Als eerste 17 inch R velgen.... I rest my case...
Dus daar laten we zometeen de winterbanden opzetten. En dan heb ik nog een half jaar om eens rustig naar mooie zomervelgen te zoeken. Weet alleen nog niet of ik de peg's wil hebben. Het is geen R, dus ik wil ook geen R op m'n velgen hebben.
Inderdaad voor de iPod. Maar camera en tv tuner? Waar laat je dan het beeldscherm?Heb er nog niet naar gezocht - maar zijn er mooie dual-din oplossingen te maken? De 603 die erin zit is bij lange na niet recht, en ik wil er geen vliegtuigcockpit van maken.Ben schreef: iMIV absoluut!
- Ben
- Executive Member
- Contacteer:
Camera en TV heeft alleen zin als er RTI in zit 
Maar misschien heeft Volvotech.eu ook daar en oplossing voor?

Maar misschien heeft Volvotech.eu ook daar en oplossing voor?
Volvohistorie: 244-245-440-850-V70-V70-S60-XC70-XC70-245-S70-V70
-
- 1st Gear member
Inbouwen RTI lijkt me te veel / duur werk. Denk dat we het maar zonder beeldscherm gaan doen (for the moment :roll:
Eerst maar even Parrot, PDC en Xenon ...
Eerst maar even Parrot, PDC en Xenon ...
- FelixB
- 2nd Gear member
RTI zou ik niet doen, zit me mateloos te ergeren aan RTI-II met CD's...
PDC zou ik Easypark nemen, heel goed resultaat ermee, ook in mijn c70 cabrio
Xenon wil ik zelf ook graag doen, twijfel nog om ook meteen nieuwe koplampglazen te nemen ivm stroolicht, mijn V70 heeft al bijna 270.000 km gereden (lees 'steenslag' op de lampen).
PDC zou ik Easypark nemen, heel goed resultaat ermee, ook in mijn c70 cabrio
Xenon wil ik zelf ook graag doen, twijfel nog om ook meteen nieuwe koplampglazen te nemen ivm stroolicht, mijn V70 heeft al bijna 270.000 km gereden (lees 'steenslag' op de lampen).
V70n T5 bj 2000