:?:
Ik heb de moeite genomen om 2 pagina's tekst te typen met antwoorden waarin ik met argumenten kom, waarom ik denk wat ik denk en waarom ik voel wat ik voel.
De enige antwoorden die jij geeft zijn in de trant van:
-volvorijders zijn kinderachtig, vw-rijders niet
-volvorijders spelen vals, vw-rijders niet
Met een argumentatie van:
-Het is gewoon zo!!! (dit wordt ook wel de VVD-argumentatie genoemd

)
De site is veranderd in een statement dat volvorijders kinderachtig zijn en DAN BEN IK NIET SERIEUS in mijn antwoorden????
Sorrie hoor. Ik heb m'n best gedaan om met je in discussie te gaan, ik ben het alleen niet met je eens. En wat ik schrijf, schrijf ik op persoonlijke titel, dus misschien zijn er hier wel mensen die het wel met je eens zijn.
Ik heb alleen het gevoel dat je met 2 maten meet. Volgens mij zouden we gewoon met een biertje in de hand erover moeten discussieren en we het dan niet eens worden, dan houden we toch gewoon een verschil van mening??? Wat maakt dat nou uit?
En ik blijf erbij, hoe kan een orginele golf GTI nou boven een customised golf met gruwelijk mooie duitse tuning staan. Die gozer heeft zoveel tijd in z'n golf gestoken, is echt een plaatje. Als jullie op mooi zouden stemmen, dan zou hij in elk geval in de top 10 moeten staan. Din is echt geweldig. Ik zal kijken of ik er een plaatje van kan achterhalen.
Plaatje:
http://ratemycar.vw-club.nl/image_l.php?id=241
Maar goed smaken verschillen.