Kapotte Turbo S40 TD 115PK Phase II

Geproduceerd bij NedCar in Born
Ramon&Ramon
7th Gear member

Dat is een mooi streven,maar veel dealers waarderen de technische inbreng van veel klanten niet,om de simpele reden dat velen de klok hebben horen luiden over het een en ander.
Dat is hetzelfde als je op een verjaardag zit en iedereen verstand van voetbal en auto,s heeft.:)
zjelko
2nd Gear member

Hallo allemaal,

Ik ben er al heel heel lange tijd mee opgehouden om mijn auto bij de "merk-dealer" achter te laten. Ik heb een vriendin gehad die jaren bij de Volvo in Den helder werkte en die vertelde me dat het gebruikelijk is dat als er auto's voor garantie terugkwamen de daardoor verloren uren "verschreven" werden op gewone klanten. Dus een uur garantie werk werd bijvoorbeeld verschreven als 3x 20 minuten bij 3 gewone klanten. Mijn toenmalige vriendin had er geen enkel belang bij om een spookverhaal op te hangen dus een nu misschien volgend wellus/nietus discussie daar doe ik niet aan mee. Ik vermeld alleen mijn persoonlijke ervaringen en/of wetenswaardigheden. Bovendien is het ook nog eens zo dat rekeningen bij een "echte" dealer bijna altijd duurder uitvallen dan de klant verwacht. Het uurloon is ook vaak gewoon bizar maar de prachtige showroom enz enz moet ook betaald worden. Het hierbovenstaande is mijn persoonlijke mening ........ fijne dag allemaal.........
The Real Master
3rd Gear member

Ramon&Ramon schreef:Volvo werkt met vastgestelde prijzen,dus koffie drinken maakt niet zo veel uit.:)
Hier zou ik maar niet zomaar vanuit gaan.

Want zoals wellicht bij de meesten de ervaring zal spreken. Kon het probleem niet worden gevonden of het lag ergens anders aan en het dure uurtarief van Volvo mag je gewoon betalen.
Vraag voor de gein maar eens wat het kost om een bepaald iets te laten maken krijg je een standaard antwoord "plusminus zoveel euro mits huppeldepup"

Gr.TRM

PS:@ Ramon&Ramon werk je bij een dealer of heb jij alleen maar goede ervaringen met ze?
Plaats reactie

Terug naar “S40 - V40 Classic”