Heeft iemand hier zijn tellerplaat verlichting ook een ander kleurtje gegeven?? of rijdt iedereen hier nog steeds rond met de standaard groene verlichting?
ben zelf namelijk aan het kijken om deze aan te gaan passen naar witte of blauwe verlichting..
en als iemand hier zoiets dergelijks al heeft aangepast zie ik graag voorbeelden.
Tellerplaat verlichting..
- VolvoC70T5
- 2nd Gear member
even kijken wat het mooist staat natuurlijk..
maar rood heeft op zich ook wel wat..
wat voor`n lampjes/ledjes gaan erin? ik neem aan T5?
maar rood heeft op zich ook wel wat..
wat voor`n lampjes/ledjes gaan erin? ik neem aan T5?
- VolvoC70T5
- 2nd Gear member
dus niemand op dit forum heeft iets aan z`n tellerverlichting gedaan?
- fransb85
- 3rd Gear member
nee ik denk 't niet. persoonlijk vind ik de verlichting irritant dus ik zet 'm altijd lekker op dimmen, krijg je niet van die lasogen in het donker. voordeel van rood is dat je er niet nachtblind van wordt (in het donker gebruik je je kleurzicht niet)
- VolvoC70T5
- 2nd Gear member
Oke, zal even kijken wat ik ga doen, heb iig oranje / rood / blauw & witte leds..
wat voor lampjes zitten er eigenlijk achter het verwarmingspaneel?
en kan ik daar makkelijk bij komen of moet ik het halve paneel uit elkaar gaan halen daarvoor?
verder nog een vraagje, kan ik dat aansteker geval er makkelijk uittrekken of moet ik daarvoor het gehele middenconsole eruit trekken?
wat voor lampjes zitten er eigenlijk achter het verwarmingspaneel?
en kan ik daar makkelijk bij komen of moet ik het halve paneel uit elkaar gaan halen daarvoor?
verder nog een vraagje, kan ik dat aansteker geval er makkelijk uittrekken of moet ik daarvoor het gehele middenconsole eruit trekken?