- die jongen van mij banjert over de achterbank met kleipoten
- Vollederen stoelen zitten lekkerder (strakker)
Waar kan ik een lederen interieur vinden?
Wat zou zoiets moeten kosten?
Of vinden jullie mijn overwegingen sowieso een beetje dom?
Als de zaken goed gaan, kunnen jullie misschien ook Forum sponsor worden.jos.vander.meij schreef:Meer info mail dan naar jvdmeij@eenbroekhuisauto.nl.
Dank Jos, maar ik wilde stoelen en banken uit een schadeauto halen.jos.vander.meij schreef:Ik kan het regelen voor je voor € 1.349,- incl. BTW en montage.
Wel als ie vanaf z'n stoeltje met die kleipootjes afzet tegen de achterkant van mijn stoel. En bovendien heeft hij liever (eigenwijs) dat hij zelf in z'n stoeltje kruipt.Oceanracer schreef:Als je die jongen op de achterbank zet en gelijk in de gordel snoert, heb je geen last van z'n kleipootjes.
Heb al een interieur van EUR 750,- aangeboden gekregen. Dus daaronder moet zeker wel lukken. Af fabriek is het al EUR 1.300,- dus meer ga ik zeker niet betalen.Oceanracer schreef:Ik kom op internet nog wel eens een interieur tegen. Beetje rondzoeken denk ik en her en der een gevraagd-advertentie zitten. Gebruikt zul je in elk geval niet onder de € 1.500,00 klaar zijn, denk ik.
Oeps, zitten die mannen van Broekhuis hier ook een partijtje mee te lezen... Laat ik nou ook een Broekhuis auto hebben. :oops:jos.vander.meij schreef:Ik kan het regelen voor je voor € 1.349,- incl. BTW en montage. Uitstekende kwaliteit. Je bent dan wel je auto 2 weken kwijt. De stoelen en zijpanelen worden bekleed met echt leder, de achterzijde van de stoelen kunstleder. Als je dit ook echt leder wilt dan komt er € 400,- bij. Meer info mail dan naar jvdmeij@eenbroekhuisauto.nl.
Voor de liefhebbers heb ik ook nog Nappaleder voor € 2.049,-
Maar ik heb al deels leder. Zit daar een verschil in?arnoud. schreef:Als je het netjes wilt doen moet je eigenlijk ook je deurpanelen vervangen.
Volgens mij zit er standaard stoelverwarming op leder. En in mijn Edition II ook standaard. Dus dat moet plug en play zijn.Oceanracer schreef:Ik zou in elk geval geen leer nemen, als er geen stoelverwarming mogelijk is. Dat is echt vreselijk koud.
Ehm, afgezien van de voor de hand liggende reden: "deels"?Potje schreef:Maar ik heb al deels leder. Zit daar een verschil in?arnoud. schreef:Als je het netjes wilt doen moet je eigenlijk ook je deurpanelen vervangen.
LOLarnoud. schreef:Ehm, afgezien van de voor de hand liggende reden: "deels"?Potje schreef:Maar ik heb al deels leder. Zit daar een verschil in?arnoud. schreef:Als je het netjes wilt doen moet je eigenlijk ook je deurpanelen vervangen.
Ik dacht al, zo'n mooie Ocean Race, zou er één van Broekhuis kunnen zijn...Oceanracer schreef:Oeps, zitten die mannen van Broekhuis hier ook een partijtje mee te lezen... Laat ik nou ook een Broekhuis auto hebben. :oops:jos.vander.meij schreef:
Ik wist natuurlijk niet dat je nu ook al stoelverwarming had. En als je dan (bijvoorbeeld bij Broekhuis) je oude stoelen met leer laat bekleden, heb je voor dat geld niet standaard ook de stoelverwarming erbij. Ben heeft trouwens op zijn nieuwe bolide geen stoelverwarming, dus kennelijk wordt het niet altijd toegepast. Maar het lijkt mij ook, dat wanneer je je huidige stoelen verwijdert, van de nieuwe stoelen de verwarming zonder problemen zou moeten werken.Potje schreef:Volgens mij zit er standaard stoelverwarming op leder. En in mijn Edition II ook standaard. Dus dat moet plug en play zijn.
Als je even gegoogled had, dan had je geweten dat Jos bij Broekhuis Zeist huist.Oceanracer schreef:Oeps, zitten die mannen van Broekhuis hier ook een partijtje mee te lezen... Laat ik nou ook een Broekhuis auto hebben. :oops:
Aangezien deze set zonder deurpanelen is, moet ik me houden aan het beige leder. Ik heb geen zin in het wisselen van de deurpanelen. Zoiets gaat bij mij altijd fout waarna ik krakende deuren heb (zoals in mijn oude 480).Oceanracer schreef:Heb je trouwens ook al over de kleur nagedacht? Ik heb eens een bruin/rode leer in een V70R gezien, nou dat mocht gezien worden!
Dan ben jij een mazzelaar. Bij mijn Edition met volleder zit er geen stoelverwarming in. (In ieder geval niet geactiveerd.)Potje schreef:Volgens mij zit er standaard stoelverwarming op leder. En in mijn Edition II ook standaard. Dus dat moet plug en play zijn.Oceanracer schreef:Ik zou in elk geval geen leer nemen, als er geen stoelverwarming mogelijk is. Dat is echt vreselijk koud.