Pas nieuw hier maar kom tog al met een vraagje.
ben bezig met mijn volvo s40 1.8 europa om hem er iets sportiefer eruit te laten zien.
Dus was ik opzoek naar heldere koplampen voor fase 1 maar kan ze nergens vinden.
En dat precies hetzelfde met die witte contourverlichting miss kunne jullie mij helpen voor een adresje ofzo!
alvast bedankt
coT4
heldere koplampen fase 1 (angeleyes)
- Theo V70
- 6th Gear member
EX40 SMER, Ultimate bj 2024, Bright Dusk, Tailored Wool, Pixel led, etc.
C70 Summum Tourer T5 bj 2011, Flamenco Red Pearl, Luxury line, Comfort pack, Smart Top, RV-camera, 18' Morpheus z, 17' Sadira w
244 DL jubileum bj 14/04/1977 Ljusgrå
XC40 T5 recharge, bj 2020, Christal White. R-design
240 GL bj 1990, Mellanblå
Amazon P130 - 121 bj 1964, Sahara Geel
V70 2.4 170 PKbj 2004, Edition 1, Nautic Blue Pearl
V40 2.0 i bj 2003, Europa Sports Exclusive
C70 Summum Tourer T5 bj 2011, Flamenco Red Pearl, Luxury line, Comfort pack, Smart Top, RV-camera, 18' Morpheus z, 17' Sadira w
244 DL jubileum bj 14/04/1977 Ljusgrå
XC40 T5 recharge, bj 2020, Christal White. R-design
240 GL bj 1990, Mellanblå
Amazon P130 - 121 bj 1964, Sahara Geel
V70 2.4 170 PKbj 2004, Edition 1, Nautic Blue Pearl
V40 2.0 i bj 2003, Europa Sports Exclusive
- The Real Master
- 3rd Gear member
Ik heb vandaag de zwarte binnenkanten besteld met bijpassende knipperlichten hopelijk zijn ze dinsdag binnen en kan ik ze zaterdag inbouwen.
Gr.TRM
Gr.TRM
-
- Starter
oke dan zie ik het wel tegen die tijd moet nog even beslissen wat het mooiste is.....
Maar heb jij ze ook gewoon besteld bij europeantuning of ergens anders want daar kan je alleen maar de chrome bestelle toch?
Anders laat even weten waar je ze besteld hebt
bedankt
coT4
Maar heb jij ze ook gewoon besteld bij europeantuning of ergens anders want daar kan je alleen maar de chrome bestelle toch?
Anders laat even weten waar je ze besteld hebt
bedankt
coT4
- The Real Master
- 3rd Gear member
Ik heb ze besteld bij de Volvo dealer (met korting) dus het zwarte wat in de koplampen moet en de bijbehorende knipperlichten.
Ik moet betalen 150 euries.
Gr.TRM
Ik moet betalen 150 euries.
Gr.TRM
-
- Starter
oh oke bedankt ik dacht namelijk dat je die zwarte zo kon kopen maar bedankt voor de snelle reactie.
Maar over uitlaat...ik had gekeken voor zoon ferrita(als ik het zo goed typ)maar die zijn nog wel behoorlijk prijzig.
Zijn er niet ergens tweedehandse te koop dat jullie weten of raden jullie mij dat af heb nog nooit een andere uilaat op me auto gehad namelijk?!
bedankt voor de info
coT4
Maar over uitlaat...ik had gekeken voor zoon ferrita(als ik het zo goed typ)maar die zijn nog wel behoorlijk prijzig.
Zijn er niet ergens tweedehandse te koop dat jullie weten of raden jullie mij dat af heb nog nooit een andere uilaat op me auto gehad namelijk?!
bedankt voor de info
coT4
- The Real Master
- 3rd Gear member
Het zijn idd prijzige dingen maar dan heb je ook wat.
Ik denk dat het nut ervan is als je verder gaat tunen en dan meer te denken aan motortuning en niet exterieur tuning.
Wellicht voor een 1.8 overbodig naar mijn idee.
Ze zullen vast wel eens tweede hands aangeboden worden maar zoals jij zelf al zegt ze zijn prijzig zal het aangebodene snel of wellicht onderhands verkocht worden.
Gr.TRM
Ik denk dat het nut ervan is als je verder gaat tunen en dan meer te denken aan motortuning en niet exterieur tuning.
Wellicht voor een 1.8 overbodig naar mijn idee.
Ze zullen vast wel eens tweede hands aangeboden worden maar zoals jij zelf al zegt ze zijn prijzig zal het aangebodene snel of wellicht onderhands verkocht worden.
Gr.TRM
-
- Starter
ja oke dat is misschien ook wel wat die motortuning maar wat hebben ze daar dan allemaal voor kun je een 1.8 ook al laten chippen dan?
Waar ik zo kijk is het meerendeel altijd diesel of auto's met een turbo die ze kunne chippe?!
Of bedoeldje je andere dingen?sportfilter heb ik al een niet heel veel verschil alleen je merkt dat hij wat eerder pakt met gas geven en beetje roffel zit er wel in.....maar of het nou echt scheelt met pk.......ik weet het niet?
maar als je wat tips hebt wat ik zoal kan doen zou ik leuk vinden alvast bedankt TRM!
Gr coT4
Waar ik zo kijk is het meerendeel altijd diesel of auto's met een turbo die ze kunne chippe?!
Of bedoeldje je andere dingen?sportfilter heb ik al een niet heel veel verschil alleen je merkt dat hij wat eerder pakt met gas geven en beetje roffel zit er wel in.....maar of het nou echt scheelt met pk.......ik weet het niet?
maar als je wat tips hebt wat ik zoal kan doen zou ik leuk vinden alvast bedankt TRM!
Gr coT4
- The Real Master
- 3rd Gear member
Hallo,
Om veel pk's te verkrijgen voor een 1.8 zou ik denken aan het plaatsen van een turbo wat automatisch betekent heelveel kosten.
Waardoor je dan beter kunt kijken naar een 2.0T of een T4.
Wat goedkoop en wel leuk is voor een 1.8 is een luchtfilter, einddemper waardoor het in ieder geval wel snel klinkt.
Gr.TRM
Om veel pk's te verkrijgen voor een 1.8 zou ik denken aan het plaatsen van een turbo wat automatisch betekent heelveel kosten.
Waardoor je dan beter kunt kijken naar een 2.0T of een T4.
Wat goedkoop en wel leuk is voor een 1.8 is een luchtfilter, einddemper waardoor het in ieder geval wel snel klinkt.
Gr.TRM