Zwanehals aan de hoofdsteun bij nieuwe V70?
- bart simpson
- Geartronic member
- Contacteer:
Volvo heeft ze niet meer, ze pasten niet meer icm de nwe hoofdsteunen vanaf m.y. 2004
Volvo for life
- jozic
- 2nd Gear member
Ja, sorry ik werk bij Volvo en wij monteren ze nog steeds op de Volvo's, maar laatst op een NEW XC70 kregen we hem niet werkend ivm netwerk ofzo? Volvo levert ze overigens wel gewoon, al zijn ze in 2005 een jaartje gestopt. Hij is wel iets anders dan de vorige, korter en dikker.bart simpson schreef:Volvo heeft ze niet meer, ze pasten niet meer icm de nwe hoofdsteunen vanaf m.y. 2004
- bart simpson
- Geartronic member
- Contacteer:
geef mij eens een bestelnummer van zo'n voor een microfoon voorbereide/voorziene hoofdsteun dat pas op de smallere hoofdsteun vanaf 2004?jos.vander.meij schreef:Ja, sorry ik werk bij Volvo en wij monteren ze nog steeds op de Volvo's, maar laatst op een NEW XC70 kregen we hem niet werkend ivm netwerk ofzo? Volvo levert ze overigens wel gewoon, al zijn ze in 2005 een jaartje gestopt. Hij is wel iets anders dan de vorige, korter en dikker.bart simpson schreef:Volvo heeft ze niet meer, ze pasten niet meer icm de nwe hoofdsteunen vanaf m.y. 2004
Ben ook nieuwsgierig naar het bestelnummers van de schuimplastic bolletjes voor op de microfoons.