v70 hondenrek ingebouwd, lampjes van plafon nu kapot

Voor kenners: de "Roffel"
Plaats reactie
laurensvz
Starter

Geachtge volvosite bezoekers,

ik heb gisteren een hondenrek ingebouwd en houders geplaatst achter de bestuurdersstoel. Om deze te kunnen plaatsen, moet je een plafonlampje verwijderen en na dat de beugel geplaatst is kun je het lampje er in drukken. Nu stopten alle plafonlampjes er mee en als ik m'n auto afsluit met m'n sleutelknopje, gaan mijn alarmlampjes niet meer knipperen. Ik ben niet blond en ik heb de lampjes gedubbelcheckt: beide nog heel en ja, ik heb de zekeringen (zo goed als alle) gechekt en ook die zijn nog heel!

Aangezien het nog niet werkt heb ik wel iets over het hoofd gezien, dus wie dit probleem kent en mij daarbij kan helpen is bij deze uitgenodigd om uit te leggen wat ik moet doen!!!

thanks!
M'n eerste Volvo
4th Gear member

Ik ben ook niet blond :wink: maar wellicht dat je bij het plaatsen van de beugel de spanningssnoer voor het lampje hebt afgeklemd ? Oftewel, maakt hij ergens sluiting (maar dan zou de zekering er uit moeten springen) of is er een verbinding losgeraakt ? :roll:
Ron

S60 2.4D Edition (MY 2004) - Premium Line - Scarab green pearl - Alpine IVA-W200Ri & NVE-N099P

Wat rijdt dat lekkerrrrrrrrrrrr......!!!
raymond01
3rd Gear member

Is dit een metalen honden rek die naar boven slaat. ( volvo)
Dan zou ik deze bij de achterbank plaatsen.

Volvo V70 2.5T Aut bj 98
Plaats reactie

Terug naar “De 850 - S70 - C70 - V70 en V70XC Classic”