Iemand zou voor mij reflectors hebben waar ik naar op zoek ben, maar dan een Engeland uitvoering.Voor een s40 uit 1999
Weet iemand of deze voor hier in Ned. ook goed zijn.
B.v.d. Huub
Reflectors
- laheije
- 4th Gear member
Gewoon de koplampreflectors die wat in de koplampen zitten voor de heldere koplampen, en niet die randen er omheen die ze ook wel eens zwart spuiten.
Huub
Huub
Wie schrijffouten vindt mag ze houden
- The Real Master
- 3rd Gear member
Aangezien ze in engeland aan de andere kant van de weg rijden zullen die ook wel de verkeerde kant op schijnen en ik denk dat als jij deze monteert je de mede weggebruikers en jezelf in gevaar zult brengen ivm verblinden.
Gr.TRM
Gr.TRM
- Spacelord
- 1st Gear member
Dat is volgens mij idd het geval.The Real Master schreef:Aangezien ze in engeland aan de andere kant van de weg rijden zullen die ook wel de verkeerde kant op schijnen en ik denk dat als jij deze monteert je de mede weggebruikers en jezelf in gevaar zult brengen ivm verblinden.
Gr.TRM
Bij niet-heldere koplampen wordt het licht gericht door de groeven in het glas en deze zijn anders in gebieden waar ze links rijden. Je koplampen schijnen altijd hoger naar de buitenkant van de weg. Je moet dan ook altijd een gedeelte van de lamp afplakken als je naar bijv. Engeland gaat, zelfs bij de meeste motoren. Doe je dit niet dan verblind je gewoon je tegenliggers.
Die spiegels zijn nu toch niet zó moeilijk te vinden en toch niet zó duur aan deze kant van het kanaal?!
850 GLE 2.0 20V '94
V40 1.9d 115pk PhII '03 Sportpack
V40 1.9d 115pk PhII '03 Sportpack
- laheije
- 4th Gear member
Misschien niet zo duur maar aangezien ik nog geen aanbieding heb gehadSpacelord schreef:Dat is volgens mij idd het geval.The Real Master schreef:Aangezien ze in engeland aan de andere kant van de weg rijden zullen die ook wel de verkeerde kant op schijnen en ik denk dat als jij deze monteert je de mede weggebruikers en jezelf in gevaar zult brengen ivm verblinden.
Gr.TRM
Bij niet-heldere koplampen wordt het licht gericht door de groeven in het glas en deze zijn anders in gebieden waar ze links rijden. Je koplampen schijnen altijd hoger naar de buitenkant van de weg. Je moet dan ook altijd een gedeelte van de lamp afplakken als je naar bijv. Engeland gaat, zelfs bij de meeste motoren. Doe je dit niet dan verblind je gewoon je tegenliggers.
Die spiegels zijn nu toch niet zó moeilijk te vinden en toch niet zó duur aan deze kant van het kanaal?!
zijn ze toch moeilijk te vinden, enne nieuw denk ik dat ze so wie so niet te koop zijn.
Huub
Wie schrijffouten vindt mag ze houden