Automatische deurvergrendeling / Alarm

Geproduceerd bij NedCar in Born
Plaats reactie
tm1974
1st Gear member

Als ik met de afstandsbediening de deuren sluit, blijven de alarmlichten knipperen. Wat kan dit zijn??

Zou het met het alarm te maken hebben welke tegelijkertijd wordt ingeschakeld??

Als ik namelijk met de sleutel de deuren op slot maak, gaan ze niet knipperen....

HELP!!!
The Real Master
3rd Gear member

Dit is meer om te laten zien dat hij een signaal heeft ontvangen het geeft in principe niks aan.
Want als je het op afstand doet voel of zie je niet of die nou wel of niet het signaal heeft gepakt.
Door middel van de knipperlichten zie je het wel, en meestal bij openen en sluiten een andere ritme waardoor je ook nog eens kunt zien of die op slot gaat of open gaat.

Gr.TRM
keultje
1st Gear member

Blijven je lichten knipperen?
Bij openen behoren ze twee maal kort te knipperen en bij sluiten een maal lang

Gr keultje
Volvo's van Keultje 740, 940, V40 2.0T, V50 2.0D, S80 2.0 Limited Edition.
tm1974
1st Gear member

De knipperlichten blijven inderdaad knipperen. Normaal is het inderdaad zo zoals TRM zegt, maar in mijn geval blijven ze knipperen bij het sluiten van de deuren.

Misschien nuttige info: ik heb er een fabrieks alarm in welke ingeschakeld wordt bij het sluiten van de auto. Ik kan me voorstellen dat als de accuspanning te laag is, dat de auto dat dan aangeeft door te blijven knipperen. Ik kan het alleen nergens terug vinden op internet of in de boekjes.
Plaats reactie

Terug naar “S40 - V40 Classic”