Dag allemaal,
Wat is de makkelijkste manier om een originele volvo versterker onder de RV stoel te vervangen??
Moet de stoel eruit? Hoeveel bevestigingspunten zitten er aan de (pa-200)versterker? Zit dit allemaal onder de vloerbedekking of is het veel simpeler?
Hoe bouw ik een versterker in en uit?
- robertslaat
- 3rd Gear member
Volvo V70 D5 2007, Geartronic, Electric Silver, Edition Sport, 225pk/485nm by VolvoTune, DPF + EGR off, RTI, S/Kdak, 19" Pegasus, Adaptive-Xenon, Standkachel, PDC, CFE, IMIV
- Oceanracer
- Geartronic member
Wat ga je doen dan? Ga je hem vervangen voor de PA300?
Ik dacht dat je er zo (vanaf de achterbank) bij moet kunnen, als je de stoel op de voorste stand zet.
Ik dacht dat je er zo (vanaf de achterbank) bij moet kunnen, als je de stoel op de voorste stand zet.
Volvo V70 1999 TDI Nautic Blue
Volvo V70 2002 2.4 Ocean Race
Volvo V70 2002 2.4 Ocean Race
- robertslaat
- 3rd Gear member
Bedankt,
Ik zal het proberen zonder de stoel te demonteren. Mocht dit niet lukken dan zal mijn rechter vorstoel eraan moeten geloven.
Vrijdag ga ik het maar eens proberen. Mochten er nog meer tips zijn dan zijn die natuurlijk van harte welkom!
Ik zal het proberen zonder de stoel te demonteren. Mocht dit niet lukken dan zal mijn rechter vorstoel eraan moeten geloven.
Vrijdag ga ik het maar eens proberen. Mochten er nog meer tips zijn dan zijn die natuurlijk van harte welkom!
Volvo V70 D5 2007, Geartronic, Electric Silver, Edition Sport, 225pk/485nm by VolvoTune, DPF + EGR off, RTI, S/Kdak, 19" Pegasus, Adaptive-Xenon, Standkachel, PDC, CFE, IMIV