Hallo,
Ik heb een v40 diesel 102pk uit 2000 met originele xenon, heb al bij beide koplampen eens een lamp vervangen, maar het lijkt of de lampen steeds minder lichtopbrengst hebben. Als de verlichting wordt ingeschakeld brandt deze eerst mooi fel, maar na enkel seconden verandert hij langzaam van blauw/wit naar blauw/roze. Wie kan mij helpen???
slecht zicht met xenon
-
- 5th Gear member
Ik zou het eerder in de electronica zoeken, denk dat de lamp niet voldoende voeding krijgt waardoor deze niet op juiste kleur komt.
Laat dit eens opmeten bij de dealer.
Laat dit eens opmeten bij de dealer.
(2006-02) V50 Geartronic Kinetic , Black Sapphire metallic, 18 inch Medusa, RTI, High performance sound.
Evenveel pk's als een gemiddelde manege.
(2006-03) S40 Geartronic Momentum, Black Sapphire metallic, 16inch, RTI, High performance sound.
Evenveel pk's als een gemiddelde manege.
(2006-03) S40 Geartronic Momentum, Black Sapphire metallic, 16inch, RTI, High performance sound.
-
- Starter
Bedankt voor de tips. Ik denk dat het niet aan de lamp ligt, want deze zijn bij de dealer vervangen en dan neem ik aan dat de juiste lampen teruggeplaatst worden, maar ik zal het navragen. De voeding zou het kunnen zijn, ik laat het nameten en laat horen wat eruit komt. In de tussentijd zijn meer tips of ervaringen hiermee welkom