Heb juist zetelverwarming in mijn 2 zetels gestoken, toen ik de bestuurderszetel plaatse kon ik de verwarming direct inpluggen, bij de passagierszetel ging dit niet. Zou het kunnen zijn dat dit er niet inzit of dat de kabel ergens anders uitkomt ofzo? Heb al wat zitten rond voelen maar kan niet vinden waar de kabel zou zitten, heeft iemand hier ook nog problemen mee? In de 460 diesel die wij thuis hebben zit de draad er wel mijn wagen is een 440 1.8i uit 95
greetz Jan
draad zetelverwarming gezocht
-
- 4th Gear member
durf het zo niet te zeggen, aangezien mijn 440 en 460 beide standaard verwarming hebben in de stoelen, maar het kan erg goed dat de draad nog onder de vloerbedekking ligt.. deze zitten "onderweg" wel aan de draad van de verklikker.. deze dus even volgen!
1995 Volvo 440 Turbo RICA TROLVO 440_GL
- Minimaniac
- 2nd Gear member
Ik denk dat je hem het snelst zult vinden als je de draad van de bestuurdersstoel terugvolgt naar de zekering. De stoelverwarming van beide stoelen gaan over dezelfde zekering, dus je zult hem dan altijd tegen moeten komen. Lukt het hem niet, dan zou ik de draden zelf aanleggen, door ze aande bedrading van de bestuurdersstoel te koppelen.
Bijgaand (als het lukt) het electrische schema.
Bijgaand (als het lukt) het electrische schema.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
- Auk
- 6th Gear member
Jan,
als het goed is zijn de 480's allemaal voorzien van stoelverwarming. De modellen van voor 91 in ieder geval wel, lees:als het goed is.
Ik heb in mijn S uit 93 wel de bedrading op de stoel zitten, maar niet in de auto lopen... dus die moet ik zelf nog ff uit de kabelboom vissen uit mijn ES 88'r..
succes ermee!
als het goed is zijn de 480's allemaal voorzien van stoelverwarming. De modellen van voor 91 in ieder geval wel, lees:als het goed is.
Ik heb in mijn S uit 93 wel de bedrading op de stoel zitten, maar niet in de auto lopen... dus die moet ik zelf nog ff uit de kabelboom vissen uit mijn ES 88'r..
succes ermee!
Auke
MY95 Volvo 480 GT-Line USA-Spec MT
MY96 Volvo 850 R MT
MY98 Volvo S70 R AT
MY04 Volvo S60 R MT
MY06 Volvo XC90 V8 Executive AT

MY95 Volvo 480 GT-Line USA-Spec MT
MY96 Volvo 850 R MT
MY98 Volvo S70 R AT
MY04 Volvo S60 R MT
MY06 Volvo XC90 V8 Executive AT

-
- 3rd Gear member
Ja auk hier ben ik van op de hoogte maar het gaat om mijn 440, hier zit deze enkel op de bestuurderszetel. Ik heb in de week naar de garage gebeld en hier wisten ze mij te vertellen dat waarschijnlijk de draad naar de bijrijdersszetel niet aanwezig is omdat de draad van de bestuurderszetel in een grotere kabelboom zit, die van de zetelverklikker
cheerz Jan
cheerz Jan
-
- 3rd Gear member
Hij is gevonden!!! Hij was bij aan de draad van de sigarettenaansteker getaped, was ook een hele karwei om hem onder de 2matten onderdoor te krijgen maar het werkt nu.
cheerz Jan
EDIT: De draad zal langs de bestuurderskant, in de middenconsole (had alleen maar langs rechts gezien dus sorry dash was idd grijs van kleur)
cheerz Jan
EDIT: De draad zal langs de bestuurderskant, in de middenconsole (had alleen maar langs rechts gezien dus sorry dash was idd grijs van kleur)