koppeling vernieuwen ,wat kost dat???
-
- 2nd Gear member
Reken op Eur 400,-. Hoe ik dit weet? Heb zelf last van "zwetende" krukaspakking aan de koppelingzijde. Dat geintje kost Eur 603,- en als ik pech heb (aldus Volvo Furness Car Amsterdam) komt er nog Eur 400,- bij voor het vervangen van koppelingsplaten. Ik vraag me nu trouwens hardop af of dat Eur 400,- erbij is (als de versnellingsbak en vliegwiel er al af zijn) of dat dat de normale vervangingsprijs is... Misschien dat iemand anders meer raad weet...
VOLVO V60 T3 RICA Stage 1 PASSION RED
Hiervoor:
Ford Focus II 2.0TDCI 5-Deurs
Volvo V40 1.9D Europa
Ford Focus I SW 1.8TDCI
Volkswagen Bora 1.9 TDI
Hiervoor:
Ford Focus II 2.0TDCI 5-Deurs
Volvo V40 1.9D Europa
Ford Focus I SW 1.8TDCI
Volkswagen Bora 1.9 TDI
-
- 1st Gear member
Hallo,
Heb onlang zelf de koppeling van mijn 2.0 vervangen en ook de keerring van de krukas. Kosten keering 14 euro, koppelingsplaat bij automaterialen zaak ongeveer 195 euro, zelfde merk als origineel Volvo, staat alleen geen stempel Volvo op dus net zo goed. Het is alleen wel veel werk, heb het in ongeveer 6 uur gedaan.
Heb onlang zelf de koppeling van mijn 2.0 vervangen en ook de keerring van de krukas. Kosten keering 14 euro, koppelingsplaat bij automaterialen zaak ongeveer 195 euro, zelfde merk als origineel Volvo, staat alleen geen stempel Volvo op dus net zo goed. Het is alleen wel veel werk, heb het in ongeveer 6 uur gedaan.
-
- 1st Gear member
welk kopp set heb je gemonteerd? een LUK koppeling?
en in welk type v40 heb je dit gedaan ben namelijk zelf aan het overwegen om dit te doen en dat het veel werk is kun je zien in de Kluwerhandleiding
groetjes Franzi v40 phase 2 1.8 2000
en in welk type v40 heb je dit gedaan ben namelijk zelf aan het overwegen om dit te doen en dat het veel werk is kun je zien in de Kluwerhandleiding
groetjes Franzi v40 phase 2 1.8 2000
volvo for live
-
- 1st Gear member
Weet het merk niet meer moet het nakijken, maar heb het vergeleken met de koppeling toen alles uit elkaar was en er stond hetzelfde merk in geperst als in de plaat die eruit kwam(deze had alleen de naam Volvo erop geverfd), als je het zelf gaat doen koop dan niet direct een nieuw druklager, deze zit bij de koppelingsplaat in de doos als het goed is, scheelt je 40 euro. Moet je wel vervangen als je er een nieuwe koppeling in zet.