hans anesthesie schreef:Mooi hoor!
Grille is veeeeeel mooier en hoplijk laat je 'm niet meer boos kijken
Daar ben ik nog niet helemaal over uit maar er is wel een kans dat ze er weer op komen.
En kan zelfs nog zo zijn dat de blokjes in mijn grill de zelfde gele kleur krijgen als mijn auto.
hans anesthesie schreef:Mooi hoor!
Grille is veeeeeel mooier en hoplijk laat je 'm niet meer boos kijken
En kan zelfs nog zo zijn dat de blokjes in mijn grill de zelfde gele kleur krijgen als mijn auto.
Neeeeeeh niet doen. Zo is tie op z'n mooist. Echt waar.
Man wat ziet ie er nu mooi uit (met het andere grilletje trouwens ook hoor.) Maar een zwarte blokjesgrill echt mooi man. Geeft em wat aggressiefs.
En die combinatie met meegespoten bumperstrips vind ik dus echt mooi.
Absoluut erg opgeknapt. Ook de in kleur meegespoten stootlijst op de bumper vind ik erg fraai. Alleen...(en zo is er altijd weer wat te wensen) zou het de eenheid goed doen als ook de andere stootlijsten rondom geel worden gespoten! :roll:
Enne...grille niets meer aan doen, zeker niet geel spuiten! :shock:
Tot zover mijn bescheiden mening.
(2008) V70 T6 AWD Summum, Barents Blue, off black leder, full option (2020) Audi E-tron (2016) V60 D6 Twin Engine Summum, Magic Blue, Sport leder soft beige, Intellisafe Pro, Hybrid Technology, Security, Family, 19" Bor + 18" Skadi
(2011) V60 2.0T Momentum, Caspian Blue, off black leder, driver support line, exterior styling, 19" Bor + 18" Fortuna
(2005) V50 2.4 Summum, Silver, premium mobility, 18" Atreus
(2001) S60 2.4i Intro Ed. aut, nautic blue, 17" Tethys
Summum schreef:Absoluut erg opgeknapt. Ook de in kleur meegespoten stootlijst op de bumper vind ik erg fraai. Alleen...(en zo is er altijd weer wat te wensen) zou het de eenheid goed doen als ook de andere stootlijsten rondom geel worden gespoten! :roll:
Enne...grille niets meer aan doen, zeker niet geel spuiten! :shock:
Tot zover mijn bescheiden mening.
Als ik weer geld heb worden de stips aan de zijkant ook gedaan.
Ik wacht er mee omdat ik ook andere achterbumper nodig hebt.
Er zit een groot gat in van de oude trekhaak.
Ziet er wel super mooi uit. Die grill, moet je echt niets aan doen. Juist nu valt ie op. Als je hem geel maakt zie je hem niet meer. Dan kun je hem beter aan mij verkopen en de stijltjes grill geel maken
Remon schreef:Ziet er wel super mooi uit. Die grill, moet je echt niets aan doen. Juist nu valt ie op. Als je hem geel maakt zie je hem niet meer. Dan kun je hem beter aan mij verkopen en de stijltjes grill geel maken
In een v70 kun je ook wel een blokjes grill krijgen. Die moet je dan uit de c70 halen. Daar zitten ook de heldere koplampunits in en dan is ie helemaal af. Kosten: grill en koplampen van c70 = €800